Gjest fotball noldikk Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 no er ikke jeg noe fotball tilhenger,men det er jo blitt hverdagsmat.. jeg er bergenser og håper jo at de får dette,men hva tror dere? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 får nok det, men fyyyyy hvor lei jeg er av å høre på det maset.. og eget øl.. så teit. blir helt flau jeg ) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Endelig en Brann-tråd! :-) Klart gullet ska hem i år, he-he jeg hørte våre lokale radiohelter i morges syte over alle de nye minstrene, hvorfor ikke en "gullet ska hem-minister" spurte de...:-) Men den sangen med feit og full og seriegull orker jeg ikke... I morgen kveld kommer gullet hjem! mvh 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det er jeg sikker på at de får. Heier ikke selv på Brann, men de fortjener absolutt å vinne serien i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.