Gå til innhold

"Italienske sko"

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Den er vel av Mankell?

Er den god eller kjedelig?

Skrevet

Det er Mankell og det er ikke krim. Jeg har ikke lest den men birdie anbefaler den.

hare1365380455
Skrevet

Det er Mankell og det er ikke krim. Jeg har ikke lest den men birdie anbefaler den.

Jeg har hørt at den er anderledes. Jeg leser nå helst krim, så jeg lurer på om den er noe for meg.. Men jeg har nå lånt den på lydbok. :)

Skrevet

Jeg har hørt at den er anderledes. Jeg leser nå helst krim, så jeg lurer på om den er noe for meg.. Men jeg har nå lånt den på lydbok. :)

Fortell meg hva du synes da, jeg kjøper bøker men leser dem ikke fortiden :o(

hare1365380455
Skrevet

Fortell meg hva du synes da, jeg kjøper bøker men leser dem ikke fortiden :o(

Jepp, men først må jeg lese ferdig en annen bok som jeg har hatt en pause fra.. Så det kan ta litt tid.

Du får starte på en bok i helgen! :D

Skrevet

Jepp, men først må jeg lese ferdig en annen bok som jeg har hatt en pause fra.. Så det kan ta litt tid.

Du får starte på en bok i helgen! :D

Jeg har startet på tre allerede men så havner jeg her og på kroken og så slutter jeg å lese igjen :o)

Skrevet

Hørte den på lydbok. Den er god! Men litt langsom, så kanskje tung å lese. Men nydelig som lydbok, så jeg vet ikke..

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg som håpet at tråden faktisk handlet om italienske sko, da :(

Mye mer opptatt av det enn av Mankell :)

Skrevet

Hvis man er vant til Wallander-krimen til Mankell, så er "italienske sko" ganske så annerledes. Men en nydelig skildring av menneskeskjebner, som de andre ikke-krim-bøkene hans:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...