Gå til innhold

Hjelp!? Backup mail opera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppgraderte nettopp fra 9.23 til 9.24, og all mailen min er borte!! Det er relativt krise, for å si det sånn.

Eller det ligger 3 mail der, fra Juli.

Kan jeg finne tilbake til mailen min? (Har ikke restartet pcen etterpå, i frykt for at ting blir verre... kan en restart gjøre at jeg finner de igjen?)

Skrevet

Oppdager mye annet galt her og, gitt. Alt jeg har lagt til av bokmerker og de greine i speed dial den siste tida er borte. Altså, det er en god del greier, men den har ikke fått med de siste endringene.

Skrevet

Oppdager mye annet galt her og, gitt. Alt jeg har lagt til av bokmerker og de greine i speed dial den siste tida er borte. Altså, det er en god del greier, men den har ikke fått med de siste endringene.

Kan det være at du har installert for enbruker i stedet for flerbruker, eller omvendt? Prøv å installere på nytt (over den gamle) og velg samme type bruker som du hadde før. Hvis du er usikker på hvilken type installasjon du hadde, så gå inn på Help > About Opera og se hvor Preferences er lagret. Hvis de ligger på samme sted som programmet (under Program Files) så er det enbruker nå, da prøver du flerbruker når du installerer igjen. Hvis ikke gjør du omvendt.

Mailen er nok ikke forsvunnet, så du skal nok klare å finne den igjen. Men husk å ta backup av viktige ting med jevne mellomrom, da!

Skrevet

Kan det være at du har installert for enbruker i stedet for flerbruker, eller omvendt? Prøv å installere på nytt (over den gamle) og velg samme type bruker som du hadde før. Hvis du er usikker på hvilken type installasjon du hadde, så gå inn på Help > About Opera og se hvor Preferences er lagret. Hvis de ligger på samme sted som programmet (under Program Files) så er det enbruker nå, da prøver du flerbruker når du installerer igjen. Hvis ikke gjør du omvendt.

Mailen er nok ikke forsvunnet, så du skal nok klare å finne den igjen. Men husk å ta backup av viktige ting med jevne mellomrom, da!

Millioner takk. Jeg tror ikke jeg har installert noe annet enn enbruker noen sinne, men jeg kjørte installasjonen igjen og fikk bare opp valgene repair eller fjerne tror jeg, og valgte repair. Åpnet opera igjen og alt var som før!

Visste du kunne hjelpe meg med dette kjære søte Citoyen. :D :D Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...