Gå til innhold

Har du "vaskedag"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner veldig godt behovet for og ønsket om å sove alene da, ja.

men selv om min er stille som mus om natten, så synes jeg likevel det er litt stas innimellom å ha soverommet alene, for da kan jeg f eks lese på sengen, noe jeg alltid gjorde før jeg traff han, men som er veldig lite populært nå.... ;-)

Jeg har soverommet alene ca. 20 dager på 4 uker så jeg deler mer enn gjerne seng med ham når han er hjemme. :o)

Skrevet

Jeg har soverommet alene ca. 20 dager på 4 uker så jeg deler mer enn gjerne seng med ham når han er hjemme. :o)

Ikke rart du da synes det er det koseligste som finnes å krype inn under dyna når dere er sammen!! ;-) Litt ulik situasjon, ja,

Skrevet

Ikke rart du da synes det er det koseligste som finnes å krype inn under dyna når dere er sammen!! ;-) Litt ulik situasjon, ja,

Det syntes jeg i sommer også, da delte vi omtrent hver eneste kveld i seks uker i strekk - var akkurat like koselig da og. :o)

Skrevet

Det syntes jeg i sommer også, da delte vi omtrent hver eneste kveld i seks uker i strekk - var akkurat like koselig da og. :o)

Det er jo bare for en lang ferie å regne!! ;-) Snakker med deg om 18 år, jeg! ;-)

Skrevet

Det er jo bare for en lang ferie å regne!! ;-) Snakker med deg om 18 år, jeg! ;-)

Det var en lang ferie. :o)

Men jeg har da vært i et forhold som varte i 18 år og det var koselig å krype inntil hverandre om kvelden da også. :o)

Skrevet

Jeg har fredag som vaskedag. Men har jeg gjort noe ennå i dag?

*plystrer beskjemmet og flakker med blikket*

Skrevet

Vi tar en time hver torsdag kveld. I tillegg til det daglige da. Da får vi støvsugd, tatt kjøkken og bad i tillegg til noen småting. Vasking av gulv er oppskrytt.... (er min unnskyldning....)

Skrevet

Ta det på torsdagen da, så kan du riktig slappe av på fredagen :)

Jeg vasker når formen er ok, så det blir hipp som happ.

Skrevet

Prøver hardt å gjøre det klart på torsdag ettermiddag, sånn at når fredagen kommer er det ryddig og rent. Men nå har jeg permisjon og gubben jobber skift, så da blir det til at vi tar et skippertak i ny og ne når han er hjemme og babyen sover, og aller helst når størstesnuppa er i barnehagen.

Skrevet

Ja, hadde vi ikke hatt det, så hadde det blitt skilsmisse forlengst ;)

For at vi skal kunne dele på husarbeidet må vi ha en fast fag ellers hadde mannen min bare utsatt det i det uendelige!

Vi har våre faste rom å vaske og vi skal primært vaske torsdag ettermiddag/kveld, men SKAL uansett være ferdig fredag før klokka 18.00. Da er det helg:)

Helga vil jeg IKKE kaste bort på husvask!! Klart man er sliten etter jobb, men det handler kun om viljestyrke å få det til eller ei ;-)

Skrevet

Litt her og litt der. Har to små barn, så det blir bare slik. Men nå skal vi snart flytte til hus (har leilighet) og da blir det vaskekjerring! :-)

Skrevet

Ta det på torsdagen da, så kan du riktig slappe av på fredagen :)

Jeg vasker når formen er ok, så det blir hipp som happ.

Hipp som happ her også både med formen og vaskingen. Så å ta alt samme dag er uaktuelt. Men jeg kan prøve å innstille meg på en 'hoveddag' som torsdag ettermiddag. *sukk*

Skrevet

Ja, hadde vi ikke hatt det, så hadde det blitt skilsmisse forlengst ;)

For at vi skal kunne dele på husarbeidet må vi ha en fast fag ellers hadde mannen min bare utsatt det i det uendelige!

Vi har våre faste rom å vaske og vi skal primært vaske torsdag ettermiddag/kveld, men SKAL uansett være ferdig fredag før klokka 18.00. Da er det helg:)

Helga vil jeg IKKE kaste bort på husvask!! Klart man er sliten etter jobb, men det handler kun om viljestyrke å få det til eller ei ;-)

Det ordet som begynte med 'vilje' og sluttet med 'styrke' skjønte jeg ikke.....

Tenke det, ønske det, ville det .. men gjøre det?

Skrevet

Litt her og litt der. Har to små barn, så det blir bare slik. Men nå skal vi snart flytte til hus (har leilighet) og da blir det vaskekjerring! :-)

Tror det heter rengjøringskonsulent for tida ;p

Skrevet

He he. Dette var en morsom tolkning.

Når jeg tenker etter, var jeg inspirert av en film eller tv-serie. Husker ikke helt, men mann + kvinne bodde uproblematisk sammen, og hadde kjærester som prøvde å ikke være sjalu eller noe sånt...

Skrevet

Hipp som happ her også både med formen og vaskingen. Så å ta alt samme dag er uaktuelt. Men jeg kan prøve å innstille meg på en 'hoveddag' som torsdag ettermiddag. *sukk*

Jah, det er vel ikke akkurat det gøyeste vi må gjøre nei.... ;)

Skrevet

Det ordet som begynte med 'vilje' og sluttet med 'styrke' skjønte jeg ikke.....

Tenke det, ønske det, ville det .. men gjøre det?

Her i familien er det jeg som har viljestyrken og gubben har etterhvert skjønt at han tjener på å gjøre som jeg befaler ;-)

Skrevet

Tror det heter rengjøringskonsulent for tida ;p

Hi hi :-)

Skrevet

Her i familien er det jeg som har viljestyrken og gubben har etterhvert skjønt at han tjener på å gjøre som jeg befaler ;-)

*Ler* - disse gubbene...! Jeg drømmer fremdeles om en prins på 50 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...