Gå til innhold

lurer vannavgang

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

kan vannet gå litt og litt over flere timer eller dager???

Skrevet

Ja, det kan det. Veit ikke over flere dager, men mange timer - ja.

Skrevet

Ja, det kan det. Om barnet ligger så langt nede at hodet sperrer for åpningen så kan det sive ut litt fostervann over flere dager ja.

Gjest Vekten87
Skrevet

Ja, det kan det. Om barnet ligger så langt nede at hodet sperrer for åpningen så kan det sive ut litt fostervann over flere dager ja.

masse blod da? litt mørkerødt og litt brundt, men en god del?

Skrevet

Det kan komme litt blod, men det skal ikke være store mengder.. ring fødeavdelingen og snakk med dem, du :)

Gjest Vekten87
Skrevet

Det kan komme litt blod, men det skal ikke være store mengder.. ring fødeavdelingen og snakk med dem, du :)

ja skal det :) kanskje vi blir tre snart :o)

Skrevet

Nja... Jeg opplevde ikke at det kom blod nei, så jeg ville kontaktet føden for sikkerhets skyld om det kommer blod hos deg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det kunne komme blod etter en undersøkelse for å se etter åpning. Hadde ikke du det i går?

Ikke mengder da, men litt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det kunne komme blod etter en undersøkelse for å se etter åpning. Hadde ikke du det i går?

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192783554' post='3698721]

jo, var det jeg tenkte kom nå siden det kom så lite i natt.. og hun sa at det kunne stemme, og at slimproppen kunne være på vei hvis det var litt slim i det.. og det var det.. grunnene til at det var brunt var pga at det var gammelt, det røde var nytt. akurat slik jeg tenkte..

men: når jeg skal dusje nå, kan jeg bruke såpe nedentil da eller bare vann?

Skrevet

jo, var det jeg tenkte kom nå siden det kom så lite i natt.. og hun sa at det kunne stemme, og at slimproppen kunne være på vei hvis det var litt slim i det.. og det var det.. grunnene til at det var brunt var pga at det var gammelt, det røde var nytt. akurat slik jeg tenkte..

men: når jeg skal dusje nå, kan jeg bruke såpe nedentil da eller bare vann?

Øh, jeg aner ikke om du kan bruke såpe jeg. Men just in case kan du jo ta vann. Jeg er ikke helt oppdatert på dette, er over 6 år siden jeg fødte, og har ingen planer om gjentagelse ;o)

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192785022' post='3698741]

Øh, jeg aner ikke om du kan bruke såpe jeg. Men just in case kan du jo ta vann. Jeg er ikke helt oppdatert på dette, er over 6 år siden jeg fødte, og har ingen planer om gjentagelse ;o)

hehe, jeg tror dere på dol vet alt, jeg :) men stikker å dusjer uten såpe jeg da .) blir bedre enn hva det er nå uansett :) takk for svar :)

Skrevet

hehe, jeg tror dere på dol vet alt, jeg :) men stikker å dusjer uten såpe jeg da .) blir bedre enn hva det er nå uansett :) takk for svar :)

Det er mange kloke her på Dol, så du får nok svar på det meste. Akkurat graviditet og fødsler er ikke helt mitt område, men jeg husker da litt fra guttungens ankomst :o)

Jeg hadde vannavgang da, så det sprutet i alle retninger ;o)

Skrevet

Det er vanlig at det kommer blod etter en slik undersøkelse. Jeg blødde nok til å fylle et bind, men kommer litt an på hva du mener med masse blod da? Dessuten stoppa det å blø etter en liten stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...