Gå til innhold

Komfyr-rengjøring

Anbefalte innlegg

Gjest Høstrengjøring
Skrevet

Komfyren vår er skikkelig forsømt. Trenger en grundig rengjøring. Glassdøren er helt forferdelig.

Noen her som har gode råd for å få en innbrent glassdør ren, og hvordan få løsnet skitten inni ovnen på enklest mulig måte?

Gjest Vekten87
Skrevet

mister mussel eller hva det heter. har grønn eller orange kork. veldig sterke greier. tar det meste, etter mine erfaringer... er laget for komfyr bruk...

Skrevet

mister mussel eller hva det heter. har grønn eller orange kork. veldig sterke greier. tar det meste, etter mine erfaringer... er laget for komfyr bruk...

''mister mussel eller hva det heter''

He he, det spørs om produsentene synes "Herr Musling" hadde vært et godt navn på et kraftig produkt. det er vel litt mer passende med "Herr Muskel"! ;-) (Eller Mister Muscle... *S*)

Forørvig helt enig i at det er et produkt som gir bra resultater! ;-)

Gjest Vekten87
Skrevet

''mister mussel eller hva det heter''

He he, det spørs om produsentene synes "Herr Musling" hadde vært et godt navn på et kraftig produkt. det er vel litt mer passende med "Herr Muskel"! ;-) (Eller Mister Muscle... *S*)

Forørvig helt enig i at det er et produkt som gir bra resultater! ;-)

hihi... er jeg ikke god å stave ord :P

Skrevet

hihi... er jeg ikke god å stave ord :P

;-) Null problem! :-) Men artig at feilsatvingen dermed betød noe helt annet:-)

Gjest Vekten87
Skrevet

;-) Null problem! :-) Men artig at feilsatvingen dermed betød noe helt annet:-)

:) :)

Skrevet

Det finnes en egen ovnrens som fås kjøpt i de fleste butikker. Blir et slags skum av den. Fungerer bra.

en liten undulat
Skrevet

mr muscle funka ikke på min dør, prøvde det 3 ganger først... så jeg kjøpte sånn dott med noe som ligner stålull, men var ikke det. flate stålull lignende bånd som er surra i en dott. kosta mellom 10 og 15 kr et sted på mega.. skrubbet forsiktig med den (hadde vann og zalo på), og døra er nå ren. kan ikke garantere at den blir uten riper, men glasset mitt ser ihvertfall ok ut.kanskje best å prøve no mer ripe-sikkert først ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...