Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk influensa på mandag.Feber, kraftig forkjølelse og kraftig nedsatt allmenntilstand.Ble feberfri i går.Men jeg er så vanvittig trøtt og slapp.Klarer jeg å komme til hektene igjen mon?Vil bare ligge,ligge,ligge......

Kjæresten må være lut lei klagingen min nå.Men nå er det jo snart hans tur, og da får jeg være den tålmodige :-)

Skrevet

Influensaen har nok ikke kommet til landet ennå.

Kanskje det er et virus du har fått.

Skrevet

Influensaen har nok ikke kommet til landet ennå.

Kanskje det er et virus du har fått.

Ja,da er det nok "bare" et vanlig forkjølelsesvirus.Datteren min og barnebarnet mitt har ligget i 1 uke.Da de ble frisk ble jeg forkjølet.

Jeg skjærer 1 fedd hvitløk i småbiter og svelger med et glass vann 2 ganger daglig.Håper det hjelper :-)

Skrevet

God bedring, men influensa kan det ikke være.

Jeg bommet nok der ja, rettere å si forkjølelse. Tusen takk :-)

Skrevet

Ja,da er det nok "bare" et vanlig forkjølelsesvirus.Datteren min og barnebarnet mitt har ligget i 1 uke.Da de ble frisk ble jeg forkjølet.

Jeg skjærer 1 fedd hvitløk i småbiter og svelger med et glass vann 2 ganger daglig.Håper det hjelper :-)

Hvitløken hjelper i alle fall mot sex, det er helt sikkert:-)

God bedring.

Skrevet

God bedring.

''Hvitløken hjelper i alle fall mot sex, det er helt sikkert:-)''

Pøh. Snakk for deg selv! ;o)

Skrevet

''Hvitløken hjelper i alle fall mot sex, det er helt sikkert:-)''

Pøh. Snakk for deg selv! ;o)

Hehe, da må det i tilfelle bli doggy.

Skrevet

God bedring.

Tikketakk :-)

Hjelper den mot sex?? Du verden, da tror jeg ikke jeg tør ligge ved siden av elsklingen mer.Blir det mer guff nå så dauer jeg :o)

Skrevet

Stakkars... trøsteklem :)

Takketakk:)

Vet du, nå har sussebassen min gått og sett på det bleke og dradde trynet mitt hver dag han har kommet hjem.Så syntes jeg fryktelig synd på han i dag,at han endaen gang måtte komme hjem til sjuke meg. Så jeg fiksa håret med noe vidunderpaste, hev på litt ekstra maskara og litt solpudder + en ren og pen tunika. Håper jeg er litt mer presentabel i dag, selv om jeg erslapp som en gulvklut :o)

Skrevet

Influensa har du nok ikke men antagelig har du fått den kraftige forkjølelsen som går med feber. vondt i hodet og vondt i kroppen. Ta febernedsettende og drikk varmt og hold deg under dyna hvis du har mulighet.

Skrevet

Tikketakk :-)

Hjelper den mot sex?? Du verden, da tror jeg ikke jeg tør ligge ved siden av elsklingen mer.Blir det mer guff nå så dauer jeg :o)

Det hjelper mot sex ja, men det blir mindre og ikke mer. Ingen som orker å nærme seg noen som er full av hvitløk:-)

Skrevet

Det hjelper mot sex ja, men det blir mindre og ikke mer. Ingen som orker å nærme seg noen som er full av hvitløk:-)

Da får jeg be sussebassen å ta et fedd han også :-)

Skrevet

Influensa har du nok ikke men antagelig har du fått den kraftige forkjølelsen som går med feber. vondt i hodet og vondt i kroppen. Ta febernedsettende og drikk varmt og hold deg under dyna hvis du har mulighet.

Ja,jeg har ligget siden mandag, i sengaog på sofaen.Helt slått ut.Begynner å komme meg litt nå, heldigvis :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Da får jeg be sussebassen å ta et fedd han også :-)

Hvitløk hjelper bare om den blir rispet! Det er da alle de deilige virkestoffene setter inn...

Skrevet

Ja,jeg har ligget siden mandag, i sengaog på sofaen.Helt slått ut.Begynner å komme meg litt nå, heldigvis :-)

Jeg har holdt på siden lørdag, dette går jo aldri over :o( Jeg trodde jeg var fin i går og så i dag har jeg fått bihulebetennelse på den høyre side denne gangen.

Skrevet

Takketakk:)

Vet du, nå har sussebassen min gått og sett på det bleke og dradde trynet mitt hver dag han har kommet hjem.Så syntes jeg fryktelig synd på han i dag,at han endaen gang måtte komme hjem til sjuke meg. Så jeg fiksa håret med noe vidunderpaste, hev på litt ekstra maskara og litt solpudder + en ren og pen tunika. Håper jeg er litt mer presentabel i dag, selv om jeg erslapp som en gulvklut :o)

Så skjønn du er :) Tenker han satte pris på det ;)

annemy1365381129
Skrevet

Positiv holdning det hjelper.Goood bedring til deg.

Skrevet

Hvitløk hjelper bare om den blir rispet! Det er da alle de deilige virkestoffene setter inn...

Nei, det der er ikke riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...