Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg snakker om rå hvitløk.

Det er det beste, gjerne finhakket i salatdressing.

Er du ekstra tøff, tar du og gnasker den som en eplebåt.

Jeg elsker hvitløk, men spiser de ikke som båter.....Så tøff er jeg altså ikke....

Skrevet

Jeg elsker hvitløk, men spiser de ikke som båter.....Så tøff er jeg altså ikke....

Ikke jeg heller. Men nå skal jeg jommen prøve om jeg kan være SÅ tøff! I morgen må det bli, da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke jeg heller. Men nå skal jeg jommen prøve om jeg kan være SÅ tøff! I morgen må det bli, da.

Har en svigerinne som er brasilianer. De bruker masse hvitløk, men de skal ikke kjennne hvitløk på ånden deres, derfor moses hvitløken rå og tilsettes litt salt, og så har de moderasjon som motto.

Jeg tok engang en teskje av most hvitløk, og det var sååå grusomt.... All mat og drikke hadde bismak i over en uke etterpå....Anbefales ikke!

Skrevet

Har en svigerinne som er brasilianer. De bruker masse hvitløk, men de skal ikke kjennne hvitløk på ånden deres, derfor moses hvitløken rå og tilsettes litt salt, og så har de moderasjon som motto.

Jeg tok engang en teskje av most hvitløk, og det var sååå grusomt.... All mat og drikke hadde bismak i over en uke etterpå....Anbefales ikke!

Du må være rutinert. Spise det regelmessig, nesten hver dag. Etter en stund er kroppen din renset, og da slutter det å lukte, for det er avgiftningen som får det til å lukte, ikke selve hvitløken.

Ellers sa de senest sist uke i et matlagningsprogram på TV at hvitløkmoseren kunne man like godt kaste, det er på alle måter best å hakke hvitløk. Jeg synes moseren er grei å ha innimellom.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du må være rutinert. Spise det regelmessig, nesten hver dag. Etter en stund er kroppen din renset, og da slutter det å lukte, for det er avgiftningen som får det til å lukte, ikke selve hvitløken.

Ellers sa de senest sist uke i et matlagningsprogram på TV at hvitløkmoseren kunne man like godt kaste, det er på alle måter best å hakke hvitløk. Jeg synes moseren er grei å ha innimellom.

Jeg liker mos, men spiser den ikke teskjevis...Om du morter både hvitløk og salt på samme tid, blir hvitløken ikke så definert...

Husk også persillekvasten, det funker faktisk!

Skrevet

Ja, nå spiser jeg et fedd hver morgen, hakket i små biter. Tar bitene med et glass vann. Skal fortsette med det tenkte jeg, hele året.

Skrevet

Jeg har holdt på siden lørdag, dette går jo aldri over :o( Jeg trodde jeg var fin i går og så i dag har jeg fått bihulebetennelse på den høyre side denne gangen.

Nei vet du, jeg er elendig enda! Forkjølet og ekkel i kroppen, i hodet føles det som en motorsykkel på tur.Snakket med datteren min, hun hadde vært syk i 3 uker.Jeg lurer på om det hjelper med pencillin,å bli kvitt dette?Usj,nei nå orker jeg ikke hangle mer.

Skrevet

Nei vet du, jeg er elendig enda! Forkjølet og ekkel i kroppen, i hodet føles det som en motorsykkel på tur.Snakket med datteren min, hun hadde vært syk i 3 uker.Jeg lurer på om det hjelper med pencillin,å bli kvitt dette?Usj,nei nå orker jeg ikke hangle mer.

Jeg går på antibiotika, men feil slag, så jeg kan ikke ta noe annet.

NÅ vil jeg bli frisk :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...