Gjest gvgh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Tenkte at jeg skulle begynne på sommerkroppen snart. Har en liten ring rundt magen og ryggen. Skulle hels hatt bort dette før sommeren.Så for å fa det inn i den daglige vanen så vil jeg begynne så tidlig som mulig. Har du noen gode tips. spising og trening og sånt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jogging! ) Spis sunt, magert og ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Oppskriften er enkel. Grovt, grønt, ofte nok i passe små posjoner. I tilleg trenger du fettforbrenningstrening som jogging, sykling, rask gange e.l. Det som er vanskelig er å gjennomføre det. For å klare treningsdelen hjelper det meg om jeg har et passe lavt mål og skriver opp det jeg gjør. Da jeg startet et "gå-ned-i-vekt" prosjekt for noen år siden var målet å sykle minst 10 minutter på spinningsykkelen hver dag. Vanligvis klarte jeg det dobbelte. (Opptelling hver søndag) I tillegg kuttet jeg ut søtsaker/snacks på hverdagen og byttet ut/kuttet ned på en del matvarer. (Mindre poteter/pasta/ris og mer grønnsaker. Magrere dressinger osv.) Gikk ned ca. 2 kilo i mnd., og følte ikke at jeg forsaket mye på denne måten. I dag, 3,5 år senere holder jeg vekta, og har begynt å trene mye mer/mer variert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.