Gå til innhold

ønsker bare det de fleste andre ønsker jeg:(

Anbefalte innlegg

Gjest sliten og lei i dag
Skrevet

Blir så trist og lei av å aldri ha noen planer, aldri treffe noen, og at det aldri skjer noe. Skal tilbringe helga alene som vanlig, men egentlig har jeg lyst til det alle andre ofte vil. ha en partner, kunne jobbe, ha venner etc. men det har jeg ikke. Er ufør akkurat nå og går i behandling og sliter psykisk. Poenget er jo at så lenge jeg sliter med traumer, blir det vanskelig å skape et normalt liv, jeg vet ikke om jeg klarer å stole på andre lenger..

men likevel. blir så trist av å ikke ha noen å dele livet med. jeg ønsker bare det de fleste unge kvinner ønsker..

Gjest i samme båt
Skrevet

det er ikke bare deg.. jeg har det helt jævlig jeg også.. har akkurat rispet meg opp på armen for å døyve den indre smerten.. håper alt blir bra igjen, sliter skikkelig nå :-(

*klem til deg fra meg*

Gjest mitt råd
Skrevet

Jeg har ingen kunnskap om traumer. Allikevel tror jeg du kan ha nytte av å lese selvutviklingsbøker. Det finnes alltid noe i hver bok man kan lære og bruke i hverdagslivet.

Gjest ikke nick denne gang
Skrevet

Jeg har det som deg. I stedet for å sitte hjemme alene har jeg begynt å gå ut på arrangementer jeg har lyst å være med på. Alene, desverre, enda. Men så lenge jeg sitter hjemme for meg selv treffer jeg i alle fall ikke noen! Ikke får jeg oppleve noe heller. Det er ikke noe annet å gjøre enn å ta litt initiativ selv.

Jeg ser du går i terapi og der er jo dette absolutt et tema å ta opp.

Vi er desverre mange som har det som deg. Ensomhet er nok mer utbredt enn mange tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...