Gå til innhold

VG1 Design og håndverk

Anbefalte innlegg

Gjest nye veier?
Skrevet

Noen som går på denne linjen som kan fortelle litt om hva dere lærer og gjør? Må man være flink å tegne f.eks? Er de fleste elevene i vgs-alder eller er der eldre studenter også?

Jeg ønsker å endre utdanningsretning og er litt eldre...

Gjest Vekten87
Skrevet

syr klær osv.. anbefales! hehe har ikke tid til å skrive mer. gå inn på skolens nettside der står det sikkert noe. hvor i landet?

Gjest nye veier?
Skrevet

syr klær osv.. anbefales! hehe har ikke tid til å skrive mer. gå inn på skolens nettside der står det sikkert noe. hvor i landet?

Jeg har lest litt, men jeg er litt nervøs for om man må være "flink" fra før. Altså en som 'alle' syns er kreativ og flink.

Gjest jeg likte det veldig godt :)
Skrevet

Jeg har lest litt, men jeg er litt nervøs for om man må være "flink" fra før. Altså en som 'alle' syns er kreativ og flink.

for å si det slik, jeg hadde ikke rørt nål og tråd før jeg begynt:) hadde ikke særlig interesse for det heller. men fy søren hvor gøy det var når jeg lærte meg det... du lærer å lage masse forskjellig, i begnnelsen er det mest sy øvelser. lære grunn prinsippet, lære å sy beint osv... kommer ganske av seg selv. det som er kjipt er teorien, er ikke mye va det, men må lære om ull og div.. ikke noe kult. vi måtte også lage mappe til hvert plagg der det sto hva vi hadde gjort. vaske anvisning material osv...

jeg likte det veldig godt :)

Gjest nye veier?
Skrevet

for å si det slik, jeg hadde ikke rørt nål og tråd før jeg begynt:) hadde ikke særlig interesse for det heller. men fy søren hvor gøy det var når jeg lærte meg det... du lærer å lage masse forskjellig, i begnnelsen er det mest sy øvelser. lære grunn prinsippet, lære å sy beint osv... kommer ganske av seg selv. det som er kjipt er teorien, er ikke mye va det, men må lære om ull og div.. ikke noe kult. vi måtte også lage mappe til hvert plagg der det sto hva vi hadde gjort. vaske anvisning material osv...

jeg likte det veldig godt :)

Takk! Det var oppmuntrende! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...