Gå til innhold

Fy faen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fikk frysninger på ryggen, klump i halsen og tåre i øyekroken av dette her. Kun fordi det var så jævlig bra! Magisk! Og hør applausen!

Gjest elsker god musikk
Skrevet

Jeg er HELT ENIG med det musikeren! Fikk alle de samme symptonene :) Dette er hva musikk dreier seg om, lidenskap, stemning, glede og selvfølgelig, god musikk! John Farnham er en stor stjerne i Australia, og det legges det ikke skjul på i denne konserten :) Takk for tipset på denne videoen, den går rett i favorittmappen :)

Jeg må innrømme at jeg fikk frysninger på ryggen, klump i halsen og tåre i øyekroken av dette her. Kun fordi det var så jævlig bra! Magisk! Og hør applausen!

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop.

Gjest elsker god musikk
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop.

Smaken er som baken...Hadde neppe plassert den den kategorien, men i forhold til din lille musikkverden så hører den sikkert til der.

"Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop".

Gjest hæ? Fint? Det der?
Skrevet

Ja smaken er som baken....

Skrevet

Ehh... Nå fikk jeg ikke med applausen jeg, for jeg orket bare høre halvparten. Mye var bra, veldig bra. Hadde fyren bare hatt stemme å synge med, kunne det virklig vært bra. Men det var det altså ikke. Suggererende for noen, kanskje? Sorry..

Gjest ikke noe for meg
Skrevet

Ehh... Nå fikk jeg ikke med applausen jeg, for jeg orket bare høre halvparten. Mye var bra, veldig bra. Hadde fyren bare hatt stemme å synge med, kunne det virklig vært bra. Men det var det altså ikke. Suggererende for noen, kanskje? Sorry..

Ja merkelig det der...Jeg kan virkelig spare meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...