musikeren Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg må innrømme at jeg fikk frysninger på ryggen, klump i halsen og tåre i øyekroken av dette her. Kun fordi det var så jævlig bra! Magisk! Og hør applausen! 0 Siter
Gjest elsker god musikk Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er HELT ENIG med det musikeren! Fikk alle de samme symptonene Dette er hva musikk dreier seg om, lidenskap, stemning, glede og selvfølgelig, god musikk! John Farnham er en stor stjerne i Australia, og det legges det ikke skjul på i denne konserten Takk for tipset på denne videoen, den går rett i favorittmappen Jeg må innrømme at jeg fikk frysninger på ryggen, klump i halsen og tåre i øyekroken av dette her. Kun fordi det var så jævlig bra! Magisk! Og hør applausen! 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop. 0 Siter
Gjest elsker god musikk Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop. Smaken er som baken...Hadde neppe plassert den den kategorien, men i forhold til din lille musikkverden så hører den sikkert til der. "Hva er det som er så spesielt med dette da? Ganske så gjennomsnittlig husmor-pop". 0 Siter
Gjest hæ? Fint? Det der? Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Ja smaken er som baken.... 0 Siter
adelie Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ehh... Nå fikk jeg ikke med applausen jeg, for jeg orket bare høre halvparten. Mye var bra, veldig bra. Hadde fyren bare hatt stemme å synge med, kunne det virklig vært bra. Men det var det altså ikke. Suggererende for noen, kanskje? Sorry.. 0 Siter
Gjest ikke noe for meg Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ehh... Nå fikk jeg ikke med applausen jeg, for jeg orket bare høre halvparten. Mye var bra, veldig bra. Hadde fyren bare hatt stemme å synge med, kunne det virklig vært bra. Men det var det altså ikke. Suggererende for noen, kanskje? Sorry.. Ja merkelig det der...Jeg kan virkelig spare meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.