Gå til innhold

idol...

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

ble helt stresset av hun lene ett eller annet.. og hun anne sofie er flink...

men det jeg skulle spørre om, er lyden på de som synger litt dårlig hos dere og`? hørte nesten ikke sindre... hører bare instrumentene eller hva det heter...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ja, reagerte litt på lyden jeg også. (Men her er tv'n litt ute og kjøre i tillegg..) Ser at alle fem jeg gjetta på på onsdag er med. :-) Har jeg teft, eller?! :P

Gjest Vekten87
Skrevet

Ja, reagerte litt på lyden jeg også. (Men her er tv'n litt ute og kjøre i tillegg..) Ser at alle fem jeg gjetta på på onsdag er med. :-) Har jeg teft, eller?! :P

vi har nytt tv og svære høytalere så da er det sikkert tv 2 siden du merker det også... tror sindre har mye p kome med.. men hun åste er flink også, men synes ikke hun er et idol liksom.. går for sindre og anne sofie...

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg håper på Anne Sophie og Åste denne gangen.

liker hvertfall ikke linnea..

Skrevet

Anne sofie går nok videre. Jeg tviler på at hun går gjennom, men skulle gjerne sett linnea videre. Da må de gjennom flere typer musikk, og da vil vi høre hvor unik linnea egentlig er. Tror ikke jeg har mange med meg der?

Åste har en mektig god stemme, men musikken stresset meg faktisk. Jeg tok av meg høretlf.....

Han gutten er flink, men har han noe særpreg i stemmen da? Ikke lett å kjenne igjen synes jeg....

Alle seks er gode til å synge, men alle har også godt av utviklingen de har foran seg.

Gjest Vekten87
Skrevet

Anne sofie går nok videre. Jeg tviler på at hun går gjennom, men skulle gjerne sett linnea videre. Da må de gjennom flere typer musikk, og da vil vi høre hvor unik linnea egentlig er. Tror ikke jeg har mange med meg der?

Åste har en mektig god stemme, men musikken stresset meg faktisk. Jeg tok av meg høretlf.....

Han gutten er flink, men har han noe særpreg i stemmen da? Ikke lett å kjenne igjen synes jeg....

Alle seks er gode til å synge, men alle har også godt av utviklingen de har foran seg.

åste stresser meg og.. blir for mye. linnea liker jeg virkelig ikke. heia sindre og anne sofie :)

Skrevet

Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig.

Gjest Vekten87
Skrevet

Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig.

åste har jo band og alt, hun er kommet langt, trenger bare en dytt og den har j\hun fått gjennom idol, nå vet folk hvem hun er og da går det av seg selv.. mener jeg :)

Skrevet

åste har jo band og alt, hun er kommet langt, trenger bare en dytt og den har j\hun fått gjennom idol, nå vet folk hvem hun er og da går det av seg selv.. mener jeg :)

Egentlig synes jeg ikke folk som har jobbet som proffe bør få være med. Men siden det er sånn så synes jeg at hun er best. Men vi er i hvert fall enige om at Linnea er fæl :o)

Skrevet

her også

Skrevet

JAAA! :) Ho kom faktisk videre ;) Linnea. Åste er også ei spennende jente

Gjest Vekten87
Skrevet

JAAA! :) Ho kom faktisk videre ;) Linnea. Åste er også ei spennende jente

nei nå er jeg sint.. for no dritt. den avgjørelsen var jeg imot... men men, har ikke stemt da. så kan vel ikke si saå mye :o)

Skrevet

nei nå er jeg sint.. for no dritt. den avgjørelsen var jeg imot... men men, har ikke stemt da. så kan vel ikke si saå mye :o)

haha, jeg har gjort det. Du får begynne å stemme frem favorittene dine neste gang da :)

Skrevet

sorry, mente ikke å være slem :) Synd du ikke fikk ditt ønske oppfylt.

Gjest ikke verdt pengene
Skrevet

haha, jeg har gjort det. Du får begynne å stemme frem favorittene dine neste gang da :)

når såpass mange stemmer bort kontantkortet sitt,hva gjør vel da min eneste stemme?'har ikke råd til sånt!

Skrevet

når såpass mange stemmer bort kontantkortet sitt,hva gjør vel da min eneste stemme?'har ikke råd til sånt!

vel, en er en, null er ingenting.... jeg stemte en gang.

Gjest Vekten87
Skrevet

sorry, mente ikke å være slem :) Synd du ikke fikk ditt ønske oppfylt.

hehe var ikke slem, sant det. har jo ikke noe jeg skulle sagt så lenge jeg ikke har bidratt selv:) samme som med valget på stortinget det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...