Gå til innhold

idol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig.

Helt enig med deg. Men han derre Sindra var tragisk dårlig han også. Å skulle synge som Morten Harket var å ta seg vann over hue.

Skrevet

Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig.

Helt enig!

Skrevet

Helt enig med deg. Men han derre Sindra var tragisk dårlig han også. Å skulle synge som Morten Harket var å ta seg vann over hue.

Å synge som Morten Harket er helt umulig. Det går rett og slett ikke an.

Skrevet

Å synge som Morten Harket er helt umulig. Det går rett og slett ikke an.

Nettopp. Derfor blir det bare pinlig når middelmådige unger prøver på tv...

Skrevet

Vi gjetta på Åste som banker og jeg var litt i tvil om det ble Linnea eller Anne Sophie, kjæresten gjetta på Linnea - han gjetter riktig hver eneste gang!

Jeg er i grunnen enig i at Åste er for proff til å være med, men tror alikevel ikke hun kommer helt til topps.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...