mariaflyfly Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig. Helt enig med deg. Men han derre Sindra var tragisk dårlig han også. Å skulle synge som Morten Harket var å ta seg vann over hue. 0 Siter
lille fisk Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Åste synes jeg er i en klasse for seg selv og Linnea synes jeg er helt forferdelig. Helt enig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Helt enig med deg. Men han derre Sindra var tragisk dårlig han også. Å skulle synge som Morten Harket var å ta seg vann over hue. Å synge som Morten Harket er helt umulig. Det går rett og slett ikke an. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Å synge som Morten Harket er helt umulig. Det går rett og slett ikke an. Nettopp. Derfor blir det bare pinlig når middelmådige unger prøver på tv... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Vi gjetta på Åste som banker og jeg var litt i tvil om det ble Linnea eller Anne Sophie, kjæresten gjetta på Linnea - han gjetter riktig hver eneste gang! Jeg er i grunnen enig i at Åste er for proff til å være med, men tror alikevel ikke hun kommer helt til topps. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.