Gå til innhold

en siste ting

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

dere begynner sikkert å bli møkk lei alt svangerskapsmaset mitt, men er bareen liten ting til jeg lurer på :)

jeg fikk i går beskjed om at jeg hadde tre cm og fikk tre dager på meg så garanterte hun at ungen var ute...

så leste jeg at etter 3-4 cm så kommer de skikkelige riene og det virkelig var igang..

så: hvor lenge gikk dere med tre -fire cm?

har kjent mye rart nedetil i dag og i ryggen.. er drita lei nå :( kommer hun i natt, i morgen, søndag, blir gal av å ikke vite hehe... - har ikke tolmidighet til dette :)

Skrevet

Jeg bestemmer at du skal føde i natt :) , bor du nærme føden?

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg bestemmer at du skal føde i natt :) , bor du nærme føden?

20 min uten kø...

sitter å pimper bringebærblad te nå:) namnam.... har en del kynnere og slim.. så det skjer noe.. men kan godt gå litt fortere:p

Gjest ChiengMai
Skrevet

20 min uten kø...

sitter å pimper bringebærblad te nå:) namnam.... har en del kynnere og slim.. så det skjer noe.. men kan godt gå litt fortere:p

Lykke til! :-)

Skrevet

20 min uten kø...

Husker ikke helt, er det førstemann? Hvordan avgjør du at det er kynnere? Tre cm åpning i går?? Hm. Du er nok mor før du fatter det :)

Skrevet

20 min uten kø...

Lykke til, jeg håper du er mor i morgen tidlig :o)

Gjest Vekten87
Skrevet

Husker ikke helt, er det førstemann? Hvordan avgjør du at det er kynnere? Tre cm åpning i går?? Hm. Du er nok mor før du fatter det :)

ja, er første.. vet ikke om det er kynnere, vet jo ikke noe, blir helt gal av det.. men magen blir stein hard og så kniper det litt i ryggen og forran.. sånn mensen vondt.... så slipper det etter et halvt min ca... er ikke særlig vondt...

er klar for rier nå, så jeg vet hvor jeg ligger ann.. dette er slitsomt.. har gått i hele dag og kjent etter på alt som har skjedd.....

Skrevet

ja, er første.. vet ikke om det er kynnere, vet jo ikke noe, blir helt gal av det.. men magen blir stein hard og så kniper det litt i ryggen og forran.. sånn mensen vondt.... så slipper det etter et halvt min ca... er ikke særlig vondt...

er klar for rier nå, så jeg vet hvor jeg ligger ann.. dette er slitsomt.. har gått i hele dag og kjent etter på alt som har skjedd.....

Kynnere går over når du begynner å gå, rier/veer gir seg ikke. Sånn vanligvis hvertfall. Men du har snakket med føden? Må forte meg å ønske deg lykke til :) Det blir et helt nytt liv, så når du drar ut døren hjemme, si takk for denne delen av livet og velkommen neste. Om noen stunder så forstår du hvor virkelig dette er....

Gjest Vekten87
Skrevet

Kynnere går over når du begynner å gå, rier/veer gir seg ikke. Sånn vanligvis hvertfall. Men du har snakket med føden? Må forte meg å ønske deg lykke til :) Det blir et helt nytt liv, så når du drar ut døren hjemme, si takk for denne delen av livet og velkommen neste. Om noen stunder så forstår du hvor virkelig dette er....

åå ikke begynn, jeg får tårer i øynene:) snakket med mamma i dag. om hvor sykt det er og kjente jeg ble helt rørt da. er jo så vanvittig! meg og samboeren har kost oss masse i dag og er veldig klar for å ta imot gullet :) har ikke snakket med føden side i dag tidlig, ag dert blodet... føler liksom ikke det er i gang, har sett for meg at jeg har dritt vondt. derfor sitter jeg bare her å trykker og venter på skikkelige smerter. men kan være jeg nærmer mef 4 cm? ikke vet jeg.. for et surr hehe :o)

takk :)

Skrevet

åå ikke begynn, jeg får tårer i øynene:) snakket med mamma i dag. om hvor sykt det er og kjente jeg ble helt rørt da. er jo så vanvittig! meg og samboeren har kost oss masse i dag og er veldig klar for å ta imot gullet :) har ikke snakket med føden side i dag tidlig, ag dert blodet... føler liksom ikke det er i gang, har sett for meg at jeg har dritt vondt. derfor sitter jeg bare her å trykker og venter på skikkelige smerter. men kan være jeg nærmer mef 4 cm? ikke vet jeg.. for et surr hehe :o)

takk :)

Det er ikke drittvondt før mot slutten (for å bruke dine ord), da klarer du ikke gå noe særlig tenker jeg. Lov meg å få inn en babymelding så fort du kan etterpå :) Er så koselig atte!

Skal han være med å klippe navlestrengen?

Gjest Vekten87
Skrevet

Det er ikke drittvondt før mot slutten (for å bruke dine ord), da klarer du ikke gå noe særlig tenker jeg. Lov meg å få inn en babymelding så fort du kan etterpå :) Er så koselig atte!

Skal han være med å klippe navlestrengen?

spurte han og da sa han nei, men får se når vi er der:) da blir jo alt andreledes.. har hørt at hvis han er som faren så er jeg heldig hvis han holder ut:) jeg tror han kommer til å klippe:) merker han blir bare mer og mer stolt, fått komplimenter i hele dag og kos:) mye mer en vanlig:) digg:)

Skrevet

spurte han og da sa han nei, men får se når vi er der:) da blir jo alt andreledes.. har hørt at hvis han er som faren så er jeg heldig hvis han holder ut:) jeg tror han kommer til å klippe:) merker han blir bare mer og mer stolt, fått komplimenter i hele dag og kos:) mye mer en vanlig:) digg:)

Det høres ut som at dere er ,mer enn klar for det som skal skje. Lykken er der allerede :) Husk bare å dele på alt. Det er i starten man legger malen for hvordan man fordeler tingene best tror jeg. Del på gullet :) Hatt flere kynnere nå?

Gjest Vekten87
Skrevet

Det høres ut som at dere er ,mer enn klar for det som skal skje. Lykken er der allerede :) Husk bare å dele på alt. Det er i starten man legger malen for hvordan man fordeler tingene best tror jeg. Del på gullet :) Hatt flere kynnere nå?

3-4 stk....

ja, jeg og mener det er viktig å skape en mal tidlig som følges...

nå tror jeg gubben klikker, har nettopp regnet ut pris på stasjonsvogn og nå rydder han, hehe... jeg sitter her å trykker.. vi er lei av å vente nå..

Skrevet

3-4 stk....

nå tror jeg gubben klikker, har nettopp regnet ut pris på stasjonsvogn og nå rydder han, hehe... jeg sitter her å trykker.. vi er lei av å vente nå..

Nå lo jeg :) Ser han for meg!! Sånn blir det ofte for mannes del, stresset og glad og rastløs og alt på en gang :) Si han må pusse skoene sine haha. tøysa!

Gjest Vekten87
Skrevet

Nå lo jeg :) Ser han for meg!! Sånn blir det ofte for mannes del, stresset og glad og rastløs og alt på en gang :) Si han må pusse skoene sine haha. tøysa!

hehe, ja. rastløs er mellomnavnet hannes nå.. pleier aldri å gå rundt på den måten... arti.. jeg bare smiler for meg selv.. såååå søtt :o)

Skrevet

3-4 stk....

Du får fortgang i det hele om du er aktiv. Nå skal jeg hente en av mine sønner, tar ca en halv time, så løper du rundt litt imens. Ser deg kanskje her om litt? HEHE, pusser han sko foresten?

Gjest Vekten87
Skrevet

Du får fortgang i det hele om du er aktiv. Nå skal jeg hente en av mine sønner, tar ca en halv time, så løper du rundt litt imens. Ser deg kanskje her om litt? HEHE, pusser han sko foresten?

nå er han på dataen igjen..:) spurte hva han dreiv med. da fikk eg.. ehh bare noe greer,bil... så forsvant han inn i datene.. jepp, skal gå rundt å sulle mens så ser vi om det blir fart på sakene:)

Skrevet

Er du her ennå? Skal du ikke dra til føden snart?

*mase*

Og masse, masse, masse lykke til!

Gjest Vekten87
Skrevet

Er du her ennå? Skal du ikke dra til føden snart?

*mase*

Og masse, masse, masse lykke til!

hadde jeg bare vært kommet så langt, men neida.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...