org Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 hadde jeg bare vært kommet så langt, men neida.. Hvordan er det akkurat nå, da? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan er det akkurat nå, da? helt fin, kjenner ikke noe... har nettopp vært mye styr nedi der.... forstår ikke noe.. har lyst å bare gå å legge meg å vokne med rier.. dette er bare slitsomt.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 nå er han på dataen igjen.. spurte hva han dreiv med. da fikk eg.. ehh bare noe greer,bil... så forsvant han inn i datene.. jepp, skal gå rundt å sulle mens så ser vi om det blir fart på sakene:) Javel, hjalp det? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Javel, hjalp det? næææ, gikk bare å sulla i fem min sikkert ikke det heller. men nå kjenner jeg ikke noe noen steder.... hmmm 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 næææ, gikk bare å sulla i fem min sikkert ikke det heller. men nå kjenner jeg ikke noe noen steder.... hmmm Foreslår at dere tar kvelden. Finn frem fotoalbum, så kan dere kose dere med ungdomstida. Finn levende lys å ha på nattbordet og hvert sitt stilige høye glass med vann Og du, jeg synes å huske at veene ikke varte så lenge, men etterhvert kom de tettere slik at slutten nesten føltes som en evig ve. 0 Siter
org Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 helt fin, kjenner ikke noe... har nettopp vært mye styr nedi der.... forstår ikke noe.. har lyst å bare gå å legge meg å vokne med rier.. dette er bare slitsomt.... Gjør det - prøv å legg deg og sove. Litt søvn skader uansett ikke, og tida går fortere... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Gjør det - prøv å legg deg og sove. Litt søvn skader uansett ikke, og tida går fortere... tror ikke hun kommer i natt heller jeg, kanskje i morgen kveld... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ble det bebi??? har sovet som en stein i hele natt... ingen baby så i dag prøver jeg meg på en tur 0 Siter
Gjest SmillaMarie Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 har sovet som en stein i hele natt... ingen baby så i dag prøver jeg meg på en tur Masse lykke til i hvert fall:) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Masse lykke til i hvert fall:) takktakk:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.