Gå til innhold

en siste ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jeg bare vært kommet så langt, men neida.. :)

Hvordan er det akkurat nå, da?

Gjest Vekten87
Skrevet

Hvordan er det akkurat nå, da?

helt fin, kjenner ikke noe... har nettopp vært mye styr nedi der.... forstår ikke noe.. har lyst å bare gå å legge meg å vokne med rier..:) dette er bare slitsomt....

Skrevet

nå er han på dataen igjen..:) spurte hva han dreiv med. da fikk eg.. ehh bare noe greer,bil... så forsvant han inn i datene.. jepp, skal gå rundt å sulle mens så ser vi om det blir fart på sakene:)

Javel, hjalp det? :)

Gjest Vekten87
Skrevet

Javel, hjalp det? :)

næææ, gikk bare å sulla i fem min sikkert ikke det heller. men nå kjenner jeg ikke noe noen steder.... hmmm

Skrevet

næææ, gikk bare å sulla i fem min sikkert ikke det heller. men nå kjenner jeg ikke noe noen steder.... hmmm

Foreslår at dere tar kvelden. Finn frem fotoalbum, så kan dere kose dere med ungdomstida. Finn levende lys å ha på nattbordet og hvert sitt stilige høye glass med vann :) Og du, jeg synes å huske at veene ikke varte så lenge, men etterhvert kom de tettere slik at slutten nesten føltes som en evig ve.

Skrevet

helt fin, kjenner ikke noe... har nettopp vært mye styr nedi der.... forstår ikke noe.. har lyst å bare gå å legge meg å vokne med rier..:) dette er bare slitsomt....

Gjør det - prøv å legg deg og sove. Litt søvn skader uansett ikke, og tida går fortere...

Gjest Vekten87
Skrevet

Gjør det - prøv å legg deg og sove. Litt søvn skader uansett ikke, og tida går fortere...

tror ikke hun kommer i natt heller jeg, kanskje i morgen kveld...

Gjest Vekten87
Skrevet

Ble det bebi??? :)

har sovet som en stein i hele natt... ingen baby så i dag prøver jeg meg på en tur :)

Gjest SmillaMarie
Skrevet

har sovet som en stein i hele natt... ingen baby så i dag prøver jeg meg på en tur :)

Masse lykke til i hvert fall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...