Gå til innhold

Blir det fyllekjøring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drekker ikveld igjen. Tenkte meg en tur bort på pøbben etterhvert. Mulig det blir fyllekjøring. Mulig ikke. Mulig jeg blir tatt. Mulig ikke. Mulig jeg kræsjer. Mulig ikke. Mulig det blir en musiker mindre her i verden. Mulig ikke.

musikeren er totalt uforutsigbar;-)

Skrevet

Det jeg tror er at du må ringe en venn. Er dol ditt drikkeselskap i kveld? Ps: ikke kjør i fylla i himmelen da! Blæh ;)

Gjest AlBundy
Skrevet

Pleier å kjøre til pubben når kjærringa har slått seg vrang, får alltid etpar bulker og litt katter i grillen og sånt. Shit happens.

Gjest ikke fyllekjør!
Skrevet

Selvsagt blir det ikke fyllekjøring. Du er vel ikke helt idiot heller.

Skrevet

Selvsagt blir det ikke fyllekjøring. Du er vel ikke helt idiot heller.

musikeren fylgjer sine eigne vegar. Og så som mine tankar er høgare en dykkar tankar, er mine vegar høgare enn dykkar vegar.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

musikeren fylgjer sine eigne vegar. Og så som mine tankar er høgare en dykkar tankar, er mine vegar høgare enn dykkar vegar.

Dine vegar er meir sjanglete enn mine vegar.

annemy1365381129
Skrevet

jeg sier som jeg sa til min bror da han hadde fyllekjørt:Om du kjører deg i hjel driter jeg i men tenk på de andre som er på veien.......

Skrevet

Jeg synes du er en idiot, men det vet du jo allrede så jeg skal ikke si noe mer.

Skrevet

Det avhenger av distansen til pUben, utetempen, % av fitte på nevnte pub, sannsynligheten for at ei av fittene synes en tur i musikerens vinglete bil er verdt det som står? i den andre enden, samt om du bor i et distrikt der lensmannen ikke vil vise seg før på mandag kl 8.

Dersom du kan tikke alle boksene, så er det ikke mye tvil. HUSK alltid at man ikke trenger å kjøre fort når man er full!

Det er dog mye morsommere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...