Gjest jakkesøker Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/15893_01_p.jpg 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Alle har jo sin egen smak. Jeg likte den! Og liker du den så får du vel kjøpe den. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det er det for de som kan bruke slike jakker ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Poenget er vel at du selv skal like den, ikke hva vi andre synes? Den så god og varm ut. ) 0 Siter
Gjest lol7k Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Poenget er vel at du selv skal like den, ikke hva vi andre synes? Den så god og varm ut. ) Nja, for meg er det ganske viktig at andre liker den også. Jeg tror det er det for de aller fleste. Om man selv liker en brun/oransje rutete bukse går man ikke med det fordi andre ville glane. Jeg tror de som ikke bryr seg noenting om hva andre syns ikke er helt ærlige eller er i en alder hvor det ikke er så nøye lenger 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Nja, for meg er det ganske viktig at andre liker den også. Jeg tror det er det for de aller fleste. Om man selv liker en brun/oransje rutete bukse går man ikke med det fordi andre ville glane. Jeg tror de som ikke bryr seg noenting om hva andre syns ikke er helt ærlige eller er i en alder hvor det ikke er så nøye lenger ''Jeg tror de som ikke bryr seg noenting om hva andre syns ikke er helt ærlige eller er i en alder hvor det ikke er så nøye lenger ;)'' *Ler* Jeg går i klær jeg trives med, men jeg har en ganske klassisk og avslappet smak tror jeg, dongeri og enkle topper til hverdags. Og det er godt mulig jeg kan settes i gruppen "en alder hvor det ikke er så nøye lenger"... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.