Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste dagan begynt og få litt rosa farge på papiret når jeg tørker meg nedentil.når eg er på jobb.er 8 uke på vei,så vill vel være denne uka eg skulle ha hatt mens vist eg ikkje va gravid.

er det noen som vet om dette er normalt?

håper noen har erfaring på dette område og kan svare meg..

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke kan komme med noe håndfast. Jeg mener å huske at legen sa at man burde være forsiktig å ligge i ro dersom man fikk en stripe i trusa. Du har bittebittelitt, og jeg har hørt om folk som har hatt det og det har gått bra. Det kan være noe i det du sier om mens perioden. Kan du være så snill å ringe til legen slik at du får beroliget deg/hjelp til hvordan du skal forholde deg? Det er pyton å engste seg slik. Lykke til videre!

Skrevet

Jeg har hatt blødninger i begynnelsen av alle mine svangerskap -altså småblødninger som du. Og det har gått bra, hver gang :) Men, uff, det er jo skremmende å oppleve slikt...

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke kan komme med noe håndfast. Jeg mener å huske at legen sa at man burde være forsiktig å ligge i ro dersom man fikk en stripe i trusa. Du har bittebittelitt, og jeg har hørt om folk som har hatt det og det har gått bra. Det kan være noe i det du sier om mens perioden. Kan du være så snill å ringe til legen slik at du får beroliget deg/hjelp til hvordan du skal forholde deg? Det er pyton å engste seg slik. Lykke til videre!

huff det e veldig vanskelig og få kontakt me min lege.er over 3 tima og komme til han.går det ann og ringe tel legevakta og høre?men dt e jo bare når eg e på jobb eg merke det,inga ting når eg e heime....

Skrevet

huff det e veldig vanskelig og få kontakt me min lege.er over 3 tima og komme til han.går det ann og ringe tel legevakta og høre?men dt e jo bare når eg e på jobb eg merke det,inga ting når eg e heime....

Det er fullt lovlig å ringe legevakta ja, gjør det du. De er der for deg meg og alle. Si hva de sa da. Bekymringen du har er kanskje unødvendig. Ring

Skrevet

Det er fullt lovlig å ringe legevakta ja, gjør det du. De er der for deg meg og alle. Si hva de sa da. Bekymringen du har er kanskje unødvendig. Ring

Det er ikke unormalt med lette blødninger rundt menstiden i første del av svangerskapet.

Alt vi menn må forteller dere...

Skrevet

MEd sistemann fikk jeg små blødninger i uke 8 og uke 12.

Gutten som var i magen fylte nylig 2 år, så det gikk veldig bra :)

Det er veldig vanlig å ha små blødninger - og særlig rundt den tiden mensen skulle kommet.

Så sant du ikke blør kjempemye og/eller får sterke smerter er sjansen stor for at det går bra.

Lykke til!

Gjest det er forskjellig fra graviditet til graviditet.
Skrevet

Hos meg var det slik og det endte galt. Så hvordan det blir for deg er umulig å si for oss her inne. Du skal ta kontakt med legevakten, men blir nok fortalt at du får vente å se noen dager. Hvis det fortsetter så har du krav på å få ultralyd for å sjekke om alt er vel.

Skrevet

Det er ikke unormalt med lette blødninger rundt menstiden i første del av svangerskapet.

Alt vi menn må forteller dere...

Det har jeg også sagt til henne. Det som er like ille er at hun bekymrer seg så veldig, eller gjorde.Det var nervene jeg ville ho skulle få roet ned. Det har sikkert gått fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...