Gjest Glad gutt alikevel Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Etter en lang tid med frustrasjon og fortvilelse fikk jeg endelig diagnosen. Etter å ha brukt enormt mye tid over internett og søk klarte jeg tilslutt å finne den diagnosen som passet best. Etter undersøkelse og trening fikk jeg melding om at jeg skal trene kondisjon og enormt lett vektrening. Jeg har blitt operert i skuldrene som en mulig hjelp, etter dette har jeg fått melding om å ikke løfte tungt. når jeg i tillegg har fått beskjed om at begge knærne er nedslitte./ operert . Har jeg fått store problemer med å finne hva jeg skal trene med for å bedre situasjonen for meg selv. Jeg liker tung trening med vekter og kondisjon men har måtte gi meg med begge og klarer ikke å finne trening som kan passe meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den treningen du skal ha bør "skreddersys" ut fra dine forutsetninger etter operasjon osv. En fysioterapeut bør foreta en grundig muskulær evaluering, dvs. styrke, beveglighet, koordinasjon osv. for så å gi deg råd videre. Det er umulig å gjøre dette uten å kjenne din situasjon i detalj. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.