Gå til innhold

swiffer

Gjest vaskeråd mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Gjest vaskeråd mottas med takk!
Skrevet

Har noen her inne prøvd swifffer til støvtørring? Den ser så lur ut til å bruke på persiennene. Er det bortkasta penger å kjøpe den?

Og en ting til..jeg får ikke stekebrettene i komfyren min rene. Har prøvd jif skurekrem og stålull, men det sitter fastbrente rester nede i emaljen. Vil ovnrens kunne hjelpe mot dette?

Skrevet

Hei ja swiffer er kjempebra,til støv.jeg har blitt helt avhenging.fint på tv og slike elektroniske ting.pc osv.stereoanlegg.

JA du kan bruke mr.muscle ovnsrens både i ovnen på ovnsdøra innvendig og på stekeplatene.de blir skinnende rene.

jeg spruter på om kvelden og lar det stå natta over.

kjempebra.

Skrevet

Swiffer er noe stort tull synes jeg, bruker heller microfiberklut. Da unngår jeg også bruk&kast, som jeg hater.. :-)

Skrevet

jeg liker den veldig godt. jeg brukte den på hele kåken sist jeg tørka støv. tørkinga går fortere, og støvet setter seg godt fast i stoffet den er laget av. samtidig ble ikke hele brukt opp (selv om det var mye støv) så jeg satt den inn i skapet og nå venter den på å bli brukt igjen. faktisk så fin i bruk at jeg foreslo at vi skulle kjøpe den inn på jobb (detaljhandel). der er det mye støv, og jeg bruker microfiber-klut. den eter seg mer inn i huden og støvet sitter løst. den blir fort full og må ristes heftig. de problemene slipper jeg med swiffer.

Skrevet

Swiffer er noe stort tull synes jeg, bruker heller microfiberklut. Da unngår jeg også bruk&kast, som jeg hater.. :-)

Jeg er helt enig i at minuset er bruk&kast med swifferen, men den er suveren da! :o) Bruker den dog flere ganger før jeg kaster den.

Skrevet

Swiffer brukes her også. Kjapp og effektiv.

Men til trepersienner er den lite verdt. De er så ru (ihvertfall de vi har (IKEA)), så det blir ingen greie på det. Der bruker jeg heller kosten på støvsugeren (dvs som regel gjør jeg vel ingenting)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...