Gå til innhold

Penger er ikke alt, sier Fabian Stang

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192979802' post='3700438]

Fabian er håpløst... Preben er mer spiselig.

Jeg tror at dersom du hadde bodd i Oslo, ville du ment omvendt. Preben er prototypen over alle prototyper på en ekkel, oppblåst snørrunge fra vestkanten. ;)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Lillemus

6

• Sofline

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror at dersom du hadde bodd i Oslo, ville du ment omvendt. Preben er prototypen over alle prototyper på en ekkel, oppblåst snørrunge fra vestkanten. ;)

Før navnet Hermann steg på popularitetsskalaen, og jeg dermed ble introdusert for mange søte små Herman'er, så syntes jeg at også dette navnet falt litt i samme kategori.

Bare tenk på Mehren-brødrene Herman og Preben!! ;-) *morn du*

Skrevet

Ok, bra at min ikke heter det, da ;o)

Skrevet

Før navnet Hermann steg på popularitetsskalaen, og jeg dermed ble introdusert for mange søte små Herman'er, så syntes jeg at også dette navnet falt litt i samme kategori.

Bare tenk på Mehren-brødrene Herman og Preben!! ;-) *morn du*

For ikke å nevne jentene Celine, Anniken og Adéle. Bah.

Skrevet

For ikke å nevne jentene Celine, Anniken og Adéle. Bah.

Please, ikke nevn slike navn engang...

Skrevet

Nå har jeg lest intervjuet, og jeg skjønner ikke helt hva folk hisser seg opp over. Penger er ikke alt er en typisk ting å si for folk som ikke mangler penger, men det er jo en kjent sak at journalister kan vri og vende på ting for å få folk interesserte. Jeg mener ikke her folk som lever på fattigdomsgrensen og lignende, men jeg tviler sterkt på at flertallet av de som bor på østkantoslo lever på fattigdomsgrensen. Jeg tviler også sterkt på at folk lever 15 år lenger enn andre av å ha mange penger i banken og Mercedes i stedet for Skoda.

Skrevet

Please, ikke nevn slike navn engang...

Hehe, I know. Det er redselsfullt ;)

Skrevet

Det å være i form, gjør at en mestrer hverdagen bedre, du er selv ett bevis på det. Det gjelder selv om en har mye eller lite penger. Frisk luft er gratis, og en føler seg bedre, og får mere overskudd til å ta tak i hverdagen.

Jeg liker ikke akkurat Stang jeg heller, men halloo, han har faktisk ett poeng.

Enig. Og han sier da ingen steder at en tur i marka er løsningen på alt.

Skrevet

Nå har jeg lest intervjuet, og jeg skjønner ikke helt hva folk hisser seg opp over. Penger er ikke alt er en typisk ting å si for folk som ikke mangler penger, men det er jo en kjent sak at journalister kan vri og vende på ting for å få folk interesserte. Jeg mener ikke her folk som lever på fattigdomsgrensen og lignende, men jeg tviler sterkt på at flertallet av de som bor på østkantoslo lever på fattigdomsgrensen. Jeg tviler også sterkt på at folk lever 15 år lenger enn andre av å ha mange penger i banken og Mercedes i stedet for Skoda.

Det er ikke bare det kvalme interjuet som gjør folk sure, men den nedlatenheten han viser for folk på Østkanten men også det kvalme oppsynet hans, vestkanttrynet. Jeg sa det før han ble ordfører, tenk så flaut å ha Fabian Stang som ordfører, nesten som Ronald Reagan som president i USA eller Arnold som representant for California.

Skrevet

Det er ikke bare det kvalme interjuet som gjør folk sure, men den nedlatenheten han viser for folk på Østkanten men også det kvalme oppsynet hans, vestkanttrynet. Jeg sa det før han ble ordfører, tenk så flaut å ha Fabian Stang som ordfører, nesten som Ronald Reagan som president i USA eller Arnold som representant for California.

Som sagt så skjønner jeg ikke hva som er så kvalmt med intervjuet. Han sier da ikke at en tur i marka er løsningen på alt. Men at penger ikke er løsningen på alt har han rett i. Uten at jeg vet mye om hva han har sagt og gjort tidligere.

Utseende sitt kan han vel ikke noe for. :-)

Skrevet

For min del reagerer jeg på det fordi jeg synes han er en oppblåst blære og at han er ordfører gjør ikke saken bedre. Da skal han ha en viss grad av ydmykhet overfor sine borgere, Stang er bare nedlatende og kvalm synes jeg.

Skrevet

Som sagt så skjønner jeg ikke hva som er så kvalmt med intervjuet. Han sier da ikke at en tur i marka er løsningen på alt. Men at penger ikke er løsningen på alt har han rett i. Uten at jeg vet mye om hva han har sagt og gjort tidligere.

Jo , utseende kan han for. Han kan kle seg vanlig og oppføre seg vanlig, ikke som en typisk vestkantsnobb og til og med si dumme, uintelligente ting. Jeg har ikke stemt på ham ;o)

Skrevet

Men nå er jeg en vestkantrasist også da. De fleste jeg har vært borti har ikke noe medfølelse med andre, ser ikke skogen for bare trær og er særdeles opptatt av å være PK og ha gode manerer og merkeklær.

Skrevet

Jo , utseende kan han for. Han kan kle seg vanlig og oppføre seg vanlig, ikke som en typisk vestkantsnobb og til og med si dumme, uintelligente ting. Jeg har ikke stemt på ham ;o)

Jeg er enig i at enkelte av uttalelsene i dette intervjuet er veldig teite og virker snobbete, men jeg tviler på at de var ment sånn, og jeg kjenner så altfor godt til journalisters måte å vri og vende på ting for å gjøre artikler interessante.

Jeg regnet ikke med du hadde stemt på ham, og uten å ha satt meg for mye inn i Oslopolitikken, tror jeg heller ikke jeg ville stemt på ham hvis jeg bodde i Oslo. :-)

Skrevet

Men nå er jeg en vestkantrasist også da. De fleste jeg har vært borti har ikke noe medfølelse med andre, ser ikke skogen for bare trær og er særdeles opptatt av å være PK og ha gode manerer og merkeklær.

Jeg kjenner ikke så mange vestkantfolk, men ingen av dem jeg kjenner er sånn, tvertimot. :-)

Men når man ser vestkantjenter osv. på TV, *sukk*, da skjønner jeg hva du mener.

Skrevet

Jeg er enig i at enkelte av uttalelsene i dette intervjuet er veldig teite og virker snobbete, men jeg tviler på at de var ment sånn, og jeg kjenner så altfor godt til journalisters måte å vri og vende på ting for å gjøre artikler interessante.

Jeg regnet ikke med du hadde stemt på ham, og uten å ha satt meg for mye inn i Oslopolitikken, tror jeg heller ikke jeg ville stemt på ham hvis jeg bodde i Oslo. :-)

Hehe, men nå i dag har han vært rundt for å be om unnskyldning på Østkanten så nå skal jeg høre hva han unnskylder seg med.

Skrevet

Hehe, men nå i dag har han vært rundt for å be om unnskyldning på Østkanten så nå skal jeg høre hva han unnskylder seg med.

Det blir jo spennende å høre. :-)

Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange vestkantfolk, men ingen av dem jeg kjenner er sånn, tvertimot. :-)

Men når man ser vestkantjenter osv. på TV, *sukk*, da skjønner jeg hva du mener.

Hihi, jeg holder meg unna vestkantfolk helt til de har bevist at de ikke er sånn.

Skrevet

''det kvalme oppsynet hans, vestkanttrynet''

Toleransen lenge leve! ;-)

Skrevet

''det kvalme oppsynet hans, vestkanttrynet''

Toleransen lenge leve! ;-)

Jeg er ikke mye tolerant når det gjelder vestkantfolk, men det er vel kanskje de eneste jeg ikke kan fordra trynet på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...