Gå til innhold

BRANN BRANN !!!!

Gjest frustrert og flau bergenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt gal av alt maset rundt bann og gull.... gleder meg til alt dette er over, blir helt flau, gull øl?!?! hallo liksom... blir for dumt mener hvertfall jeg...

annemy1365381129
Skrevet

joda enig med deg og jeg husker all ståheien før OL-94 oxo.Det er vel egentlig noe vi som kanskje ikke går helt opp i det liksom ikke forstår hehe.

spyrothedragon
Skrevet

Vi hadde gulløl når vi vant cupen ifjor. Det var gøy. ^^

Skrevet

Ja kan du forstå det? All den ståheien. Tenk om de ikke vinner da? Blir de likevel gullvinnere?

Skrevet

Ja kan du forstå det? All den ståheien. Tenk om de ikke vinner da? Blir de likevel gullvinnere?

Eg er ikkje noen fotballekspert (langt derifra), men har fått med meg følgende:

Det er 3 kamper igjen (for alle lag) i eliteserien, du oppnår 0 poeng

om du taper en kamp, 1 poeng om du spiller uavgjort og 3 poeng

om du vinner.

Brann har (før kveldens kamp) 51 poeng, Stabæk som kommer på andre plass har 42.

Hvis da Brann TAPER de 3 siste kampene og Stabæk VINNER

de 3 siste kampene, så har Brann og Stabæk like mange poeng

nemlig 51 hver.

Da har Stabæk en (teoretisk) mulighet for å snike seg foran Brann og dermed ta gull, men siden de da har like mange poeng

så teller "målforskjellen" inn dvs. (tror eg) forholdet mellom kor mange mål ett lag har scora og kor mange mål de har sluppet inn....Puh. (skulle aldri ha prøvd å svare på dette...*svetter*).

Se tabell her: http://www.nifs.no/ta/tabell.php

Om Brann taper 0-1 i alle de tre siste kampene, så MÅ Stabæk score (minst) 11 mål på de siste kampene, og ikkje slippe inn ett eneste mål.

Konklusjon: Da vil Stabæk vinne GULL, med lik poengsum men med en bedre målforskjell på 2 mindre innslupne mål enn Brann.

Og DET skal godt gjøres ! :-)

Skrevet

de får gullet uansett. hvis ikke må de tape 13-0 med ålesund og de andre lagene må vinne masse.. må hvertfall tape masse og de andre må vinne masse...

Skrevet

Eg er ikkje noen fotballekspert (langt derifra), men har fått med meg følgende:

Det er 3 kamper igjen (for alle lag) i eliteserien, du oppnår 0 poeng

om du taper en kamp, 1 poeng om du spiller uavgjort og 3 poeng

om du vinner.

Brann har (før kveldens kamp) 51 poeng, Stabæk som kommer på andre plass har 42.

Hvis da Brann TAPER de 3 siste kampene og Stabæk VINNER

de 3 siste kampene, så har Brann og Stabæk like mange poeng

nemlig 51 hver.

Da har Stabæk en (teoretisk) mulighet for å snike seg foran Brann og dermed ta gull, men siden de da har like mange poeng

så teller "målforskjellen" inn dvs. (tror eg) forholdet mellom kor mange mål ett lag har scora og kor mange mål de har sluppet inn....Puh. (skulle aldri ha prøvd å svare på dette...*svetter*).

Se tabell her: http://www.nifs.no/ta/tabell.php

Om Brann taper 0-1 i alle de tre siste kampene, så MÅ Stabæk score (minst) 11 mål på de siste kampene, og ikkje slippe inn ett eneste mål.

Konklusjon: Da vil Stabæk vinne GULL, med lik poengsum men med en bedre målforskjell på 2 mindre innslupne mål enn Brann.

Og DET skal godt gjøres ! :-)

Tusen takk for en utdypende forklaring! Jeg tror jeg forstod det også faktisk! hehe Heier du på Brann da? Egentlig ett fett for meg hvem som vinner. Start er mitt nærmeste fotball lag, men de sliter for tiden...

Gjest tacomix
Skrevet

Brann får bare holde på ;o) Jeg lover å svare deg NÅ!!!!

Skrevet

Tusen takk for en utdypende forklaring! Jeg tror jeg forstod det også faktisk! hehe Heier du på Brann da? Egentlig ett fett for meg hvem som vinner. Start er mitt nærmeste fotball lag, men de sliter for tiden...

Jada, eg heier på Brann !

Men når det gjelder fotball generellt så er eg helt uinteressert.

Men Brann og Leeds har vært mine favoritter i 35 år....

Men NÅ leder Ålesund 2-0 over Brann etter 25 minutters spill ! :(

Hører på Nrk Sport (nettradio) direkte på Pcèn no.

Skrevet

Brann tapte 2-1 for Ålesund.

Gullfesten MÅ avlyses i kveld!

Gjest hvordan skal dette gå:p
Skrevet

hahahahahaha... sånn kan det gå

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Jada, eg heier på Brann !

Men når det gjelder fotball generellt så er eg helt uinteressert.

Men Brann og Leeds har vært mine favoritter i 35 år....

Men NÅ leder Ålesund 2-0 over Brann etter 25 minutters spill ! :(

Hører på Nrk Sport (nettradio) direkte på Pcèn no.

Hørte nettop resultatet. Beklager men min intuisjon har stemt igjen. (min mann sa det akkurat, du hadde rett, de har tapt) Jeg spurte hvorfor de kunne drive å feire gull på forhånd her om dagen ser du....)

Håper for din skyld at de vinner de neste kampene da :) Og at stabækk ikke får poengene.

Skrevet

Hørte nettop resultatet. Beklager men min intuisjon har stemt igjen. (min mann sa det akkurat, du hadde rett, de har tapt) Jeg spurte hvorfor de kunne drive å feire gull på forhånd her om dagen ser du....)

Håper for din skyld at de vinner de neste kampene da :) Og at stabækk ikke får poengene.

Stabæk spiller kamp i morra, om de taper eller spiller uavgjort, DA har Brann sikra gullet! :)

Skrevet

Brann får bare holde på ;o) Jeg lover å svare deg NÅ!!!!

Brannens håp i kveld ble slukket, men det er visst enda håp i glørene ;)

Skrevet

Stabæk spiller kamp i morra, om de taper eller spiller uavgjort, DA har Brann sikra gullet! :)

Den er god, du er snill som lærer meg opp her hehe :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Kan skjønne du blir litt flau for fallhøyden blir stor. Og det ble skikkelig nedtur for Brann i dag. Som sunnmøring er jeg selvsagt veeldig fornøyd med dagens kamp. Men gullet går nok hem til slutt! ;-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Kan skjønne du blir litt flau for fallhøyden blir stor. Og det ble skikkelig nedtur for Brann i dag. Som sunnmøring er jeg selvsagt veeldig fornøyd med dagens kamp. Men gullet går nok hem til slutt! ;-)

jeg må le når jeg ser på tv altså, ser jo ut som det er noen som er død slik de "sørger"... ja,gullet kommer nok på sin rette plass til slutt:o)

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

hahahahahaha... sånn kan det gå

hovmod står jo som kjent for fall *gliser*

Gjest tacomix
Skrevet

Brannens håp i kveld ble slukket, men det er visst enda håp i glørene ;)

Brann er ikke så gode som de skal ha det til ;o) Men de vinner sikkert gull, selv om de taper mot viking :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...