Gjest tacomix Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Brannens håp i kveld ble slukket, men det er visst enda håp i glørene Men å snakke om en annen ting, har du sjekket det? Jeg har gitt deg svar. Ser bare fram til neste gang nå 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Men å snakke om en annen ting, har du sjekket det? Jeg har gitt deg svar. Ser bare fram til neste gang nå Hei på deg! Skal sjekke :) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Der var gullet i boks ! :-))) måtte ha hjelp, da... gull i munn dette 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Der var gullet i boks ! :-))) Gratulerer så mye Du er ikke ute i gata å feirer altså? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye Du er ikke ute i gata å feirer altså? Nei, men så bor eg ikkje i Bergen heller. Dessuten skal eg på jobb i morra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, men så bor eg ikkje i Bergen heller. Dessuten skal eg på jobb i morra. Ok men det holder å juble hjemme også da Tenker du får sovet godt til natta da Hvem vil du skal ta sølvet nå da? Blir det viking tro? Har ikke helt oversikten over poengstilling og målpoengene....eller hva det heter hehe 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ok men det holder å juble hjemme også da Tenker du får sovet godt til natta da Hvem vil du skal ta sølvet nå da? Blir det viking tro? Har ikke helt oversikten over poengstilling og målpoengene....eller hva det heter hehe For å være helt ærlig så driter eg i hvem som tar sølvet! Men det kan bare bli enten Viking, Lillestrøm eller Stabæk. Viking ligger best an poengmessig nå. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 For å være helt ærlig så driter eg i hvem som tar sølvet! Men det kan bare bli enten Viking, Lillestrøm eller Stabæk. Viking ligger best an poengmessig nå. viking kan få det siden de "hjalp" oss:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 viking kan få det siden de "hjalp" oss:) Ikkje e de fra østlandet heller.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.