Gå til innhold

Hva gjør dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså som par? Har dere felles interesser? Gjør dere ting sammen eller sitter dere med hver sin laptop hver eneste kveld og helg uten å gjøre noe som helst sammen?

Jeg skal ikke rosemale, vi sitter også til tider med hver vår maskin, suller på nettet og bare nyter at det er stille, men ellers gjør vi en del ting sammen også - når hesten sto her så drev vi med den selvfølgelig, vi drar ut med en av båtene om sommeren (de er landsatte nå), sykler tur, jogger tur (det gjør vi mye nå for tiden), går på ski om vinteren, ser film/tv, pusler i huset og lager mat sammen f.eks.

Gjest Vekten87
Skrevet

nå er hverken han eller jeg noe ut i naturen mennesker... går jeg turer er det aleine eller med venner.. han lever og ånder for bilene sine, så jeg lar meg av og til rive med.. liker jo å bli litt dritten og fæl.. så jeg har ikke noe problem med å gjøre "det han vil" ellers blir det mye data,:) er ikke å stikke under stolen det... så er vi med venner, mens med hannes, siden mine bor vekke og går på skole osv... ellers koser vi oss og har det gøy sammen.. dagene blir til tider ganske like, men det går helt fint..

alt blir jo anderledes fremover, så jeg er fornøyd med tiden vi to har hatt sammen til nå. første kapittel i vårt samliv er godkjent:o) nå gleder jeg meg til kapittel to:) hihi

Skrevet

Blir nok mye dataklimpring. Tragisk egentlig.

Ellers spiser vi ute, går på kino ganske ofte og lager mat sammen i ny og ne. Drar jo på besøk og slikt da og inviterer venner/familie. Pusser opp sammen. Har vært på noen få sykkelturer sammen, men ikke fått det til å bli noen rutine dessverre. Når det er fint vær på sommeren så bader vi, men har ikke fått han til å bli med i svømmehallen. Vi er for passive sammen - det er absolutt en ting vi burde gjort noe med.

Skrevet

Vi heller mot det introverte begge to, (jeg mer enn han) og det er derfor ganske naturlig at vi ofte befinner oss i hvert vårt hjørne av stua. Jeg med laptopen eller en bok på fanget, og han foran TV.

Noen ganger ser vi film sammen.

Jeg har veldig lite behov for å prate, kjeder meg aldri, og vil ikke ha det annerledes.

De tingene vi _gjør_ sammen har med sønnen vår å gjøre. Vi er f.eks. begge med ham på alle fotballtreninger og kamper.

Gjest Her er et nick.
Skrevet

Det er ikke så mye. Vi ser film sammen her hjemme, og det er da han sitter med meg i stua. Ellers er han veldig glad i pc'en sin.

Vi går av og til på besøk til venner, eller vi har gjester her. Men det er ikke så ofte det. Han er svært passiv og skal vi på tur blir det bare en liten halvtime.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå har det vært mye ekstrajobbing på han de siste årene, men husbygging og en del annet, så da blir det ikke så mye tid sammen i ukedagene.

Vi går ut og spiser innimellom, gjerne avsluttet med ett kinobesøk, det liker vi begge to. Noen revyer i året blir det, det gjør vi sammen.

Vi lager en god del mat sammen, det er en felles interesse vi har. Vi ser litt sammen på serier, spesielt norske serier liker vi begge to.

Han er flinkere til å gå tur enn meg, men når formen min tillater det, så er jeg med.

Før spilte vi mye spill, det har dabbet av.

Så er det hver sin data da ;o) Så snakker vi jo sammen, om felles interesser, hva som har skjedd i løpet av dagen, og alt og ingenting.

Nå er det jakt, så nå ser jeg han knapt, annet når han trenger vaske ullklærene sine ;o)

Skrevet

Vi har skjelden hverdagskvelder sammen, siden vi ikke bor i samme by. Men når vi har det, eller i helgene, lager vi mat sammen - gjerne ting som tar litt tid og flere retter, drikker vin og skravler, har venner på besøk - gjerne på middag, ser litt på tv, drikker kaffe og leser aviser i timesvis, hører på popquiz på radioen lørdag morgen, går en tur på café, har gått mye på sopptur i skogen nå i høst. Ofte sitter vi i sofaen med hver vår bok, og vi er ofte på hytta i helgene. :)

Gjest Angela25
Skrevet

Vi har mest tid sammen i helgene, fordi han jobber sent hver kveld.

I helgene gjor vi ting som: kafèbesok (her er det ennaa godt og varmt ute,saa vi nyter begge aa sitte paa fortauskafeèr i finvaeret:-)

Naa som vi har kuttet ned paa overnatting hos svigerforeldrene mine,blir det noe kinobesok,helge-shopping, gaa turer med hunden vaar, besoker familien hans og venner. Om kvelden leier vi oss filmer,drikker litt vin og lager god mat.+ masse snavvel. Har vi barnefri gaar vi ut aa spiser paa restaurant, eller nyter hverandre hjemme:-)

Ellers diskuterer vi,smaakrangler,kliner og....:-)

Skrevet

er dere ikke med venner?

vi fester sammen, er med venner sammen, er på kino, slapper av, og driver litt med hvert vårt..

Gjest Shira :o)
Skrevet

er dere ikke med venner?

vi fester sammen, er med venner sammen, er på kino, slapper av, og driver litt med hvert vårt..

Jeg glemte og få med i svaret mitt at vi er med venner, og fester sammen også.

Skrevet

er dere ikke med venner?

Vi er ganske flinke til å besøke slekt, men sammen besøker vi faktisk sjelden venner, det er mer hver for oss. Når man sees ca. 8 dager i mnd så vil man gjerne være sammen, bare vi to. :o)

Skrevet

Vi heller mot det introverte begge to, (jeg mer enn han) og det er derfor ganske naturlig at vi ofte befinner oss i hvert vårt hjørne av stua. Jeg med laptopen eller en bok på fanget, og han foran TV.

Jeg har veldig lite behov for å prate, kjeder meg aldri, og vil ikke ha det annerledes.

De tingene vi _gjør_ sammen har med sønnen vår å gjøre. Vi er f.eks. begge med ham på alle fotballtreninger og kamper.

Du er drømmedama mi. *snufs* :P

Skrevet

Vi er ganske flinke til å besøke slekt, men sammen besøker vi faktisk sjelden venner, det er mer hver for oss. Når man sees ca. 8 dager i mnd så vil man gjerne være sammen, bare vi to. :o)

skjønner :)

Skrevet

Dette kan jeg underskrive på :-)

Ikke så lett å dra ut på joggetur eller andre "voksenting" sammen ennå så lenge guttungen er seks og ikke er alene hjemme heller.

Men vi har det fint sammen hver for oss vi, hvis noen skjønner hva det betyr... :-)

Skrevet

Dette kan jeg underskrive på :-)

Ikke så lett å dra ut på joggetur eller andre "voksenting" sammen ennå så lenge guttungen er seks og ikke er alene hjemme heller.

Men vi har det fint sammen hver for oss vi, hvis noen skjønner hva det betyr... :-)

Vi har det også fint sammen hver for oss. :o) Akkurat nå sitter han i godstolen ved siden av meg og ser travløp på tv, jeg hører på med et halvt øre mens jeg suller på dol. Kos.

Skrevet

Vi reiser på hytta, pusser opp, følger opp ungene, hører på podcast på senga, ordner i huset, besøker familie, drar i svømmehallen med ungene, ser film hjemme

Skrevet

Vi har det også fint sammen hver for oss. :o) Akkurat nå sitter han i godstolen ved siden av meg og ser travløp på tv, jeg hører på med et halvt øre mens jeg suller på dol. Kos.

*misunnelig på kjærestelørdag* :(

Skrevet

*misunnelig på kjærestelørdag* :(

*Strekker hånda ut og stryker kjæresten sin ømt over armen* Vi har akkurat spist hans deilige elggryte (som vi lagde sammen!) etter en løpetur og når elggryta bare får sunket litt lengre ned skal vi gå til angrep på en sjokoladepudding. ;o)

Skrevet

Tragisk lite, egentlig. Vi _er_ jo sammen hele tida når han er hjemme, men vi er sjeldent ut av huset for å gjøre kjæresteting sammen.

Men vi pusser opp, lager mat, følger opp ungene, drar på besøk (for lite, trege i ræva), ferier osv. Håper det blir bedre når ungene vokser seg litt større. Vi koser oss sammen, ser film, surfer hver for oss (krangler om pc'n *s*)

Skrevet

Vi har sex sammen, det er vel stort sett bare det vi gjør alene sammen;) Ellers i hverdagen blir det mye hver for oss. Jeg leser, sitter på data, ser på tv, gjør husarbeid eller går tur, mens han har lange arbeidsdager, driver med oppussingsprosjekter eller ser på tv, stort sett. Vanskelig å dyrke hobbyer når en alltid må være i nærheten og tilstede for barna. Men i sommerhalvåret går vi mye på teltturer i fjellet, fisker, drar ut i båt, og om vinteren skiturer. Og hytteturer hele året, men det er jo alltid som familie da, siden vi bare har fellesbarn og dermed ingen "frihelger" som mange liker å kalle det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...