Gå til innhold

Hvordan ta seg av telefonselgere

Anbefalte innlegg

annemy1365381129
Skrevet

skal inn å sjekke etterpå,godt med en god latter.Selv sier jeg at jeg er student for som de fleste vet har de ikke akkuratt flust med penger.Ofte er det studenter som trenger å tjene noen ekstra kroner som sitter som selgere oxo så da slipper jeg noen videre forklaring.

annemy1365381129
Skrevet

ja den var bra hehe.En kort og rask en til alle truseselgere:jeg bruker ikke truse...

Gjest Søndag i dag
Skrevet

Vet du hva mannen min gjorde her en periode da.......*flau*

Han hadde fått en mmsmelding av noen, det var en slik "Noldustype" som drev og var sint, hylte, skrek, bannet og kjeftet.

Hver gang en telefonselger ringte og begynte på langsnakket sitt fant han frem denne Noldusfyren, la den ved siden av telefonen og gikk.

:o

Skrevet

Jeg pleier å si jeg ikke har råd. Det er temmelig effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...