Gjest Helene Harefrøken Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har flere i nær familie som sliter psykisk når årstidene skifter,særlig høst og vår.Hva er det egentlig som skjer i kroppen når mennesker reagerer f.eks med en høstdepresjon?Noen form for terapi/behandling som hjelper?? 0 Siter
annemy1365381129 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har hørt at mange har fått hjelp av lysterapi.Spør legen om henvisning.Ei venninne av meg fikk det men da var hun knyttet til en poliklinikk innen psykriatri.Fikk lysbehandling der 3 dager i uken i noen mnd.Glemta å spørre om det hjalp... 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Vi er fleire i familien min som blir tunge om vinteren. Vurderer å kjøpe meg terapilampe. Har prøvd det, og synst det var hjelp i. 0 Siter
Gjest Helene Harefrøken Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har hørt at mange har fått hjelp av lysterapi.Spør legen om henvisning.Ei venninne av meg fikk det men da var hun knyttet til en poliklinikk innen psykriatri.Fikk lysbehandling der 3 dager i uken i noen mnd.Glemta å spørre om det hjalp... Har en sånn lampe,skal låne den bort og se om det hjelper.Men disse fam.medlemmene blir dårlige i alle årstider ,når de skifter,kanskje ikke lysterapi virker om våren f.eks? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har en sånn lampe,skal låne den bort og se om det hjelper.Men disse fam.medlemmene blir dårlige i alle årstider ,når de skifter,kanskje ikke lysterapi virker om våren f.eks? Får jeg spørre hva en slik lampe koster sånn ca? 0 Siter
Gjest anna kristine Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Får jeg spørre hva en slik lampe koster sånn ca? Den jeg så på kostet 2 500 kroner. Det ligger nok der og litt oppover. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Den jeg så på kostet 2 500 kroner. Det ligger nok der og litt oppover. Takk for svar! 0 Siter
Gjest Helene Harefrøken Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Den jeg så på kostet 2 500 kroner. Det ligger nok der og litt oppover. Jeg bet.kr 2800.-hos Expert for fire år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.