Gå til innhold

Test: har du høyre- eller venstrevridd hjerne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Først snurret den mot klokka, så snurret den plutselig med klokka og så mot klokka igjen. :o) Snodig.

Skrevet

Snurrer bare med klokken. Det var litt uventet, for jeg har alltid regnet med at det var venstrehjernen min som fungerte best!

Gjest best wishes
Skrevet

jeg synes at den snurret både med og mot klokken jeg.

Skrevet

Er helt enig i at den som ser at figuren roterer med klokka er kreativ, meget kreativ. Jeg som ser at den roterer mot klokka er jo logisk og trekker de rette slutningene:-)

Skrevet

Dama driver jo og snur retning. Og det ser junior på fem år også. Så jeg lar meg ikke indokterinere noe om min hjernevirksomhet av en sånn tulleillustrasjon ;)

Annonse

Gjest kvinne 46
Skrevet

Først snurra den mot klokka, men nå snurrer den heile tida med klokka.

Skrevet

Fant denne igår, og ved første øyekast så snurret hun mot klokken. Etter å ha sett på den en stund så fikk jeg henne til å snurre med klokken, og dersom jeg vil det så kan jeg nå få henne til å vifte foten fra side til side (dvs. ikke snurre helt rundt, men fram og tilbake!)

Så er jeg styrt av venstre hjernehalvdel da?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg ser henne KUN snurre mot klokka.

Min mann og min datter ser henne bytte på å gå mot og med klokka. Førstnevnte mener også at hun kan stå og vippe bene frem og tilbake.

Så jeg stirret iherdig for å se det de så---- men nei, hun snurrer kun mot klokka.

Skrevet

Heh, den snurret absolutt bare _med_ klokka, men mannen sa den snudde flere ganger. Nå får jeg den til å gå begge veier, det er bare å snu den med øynene :-) Men det er kanskje førsteinntrykket som gjelder? I tilfelle er jeg høyrevridd og kreativ... Litt merkelig, jeg har også alltid ment at jeg var mer logisk enn kreativ. Tror jeg har forandret meg de siste årene faktisk. Kanskje jeg skal ta opp igjen tegningen og musikken?? :-)

Gjest Lotus78
Skrevet

Mot klokka, og jeg som trodde jeg var mer kreativ enn logisk. Det blejeg faktisk litt glad for, jeg vil være logisk.

Annonse

Skrevet

Med klokka, mot klokka, med klokka, mot klokka, osv. osv...

Skrevet

Hun snurrer først mot høyre.Etter en stund vender hun og snur mot venstre, så til høyre og så mot venstre.

Gjest Søndag i dag
Skrevet

*ler godt*

Først snurret den MED klokken, etter en liten stundt begynte den å snurre MOT klokken og så gikk den MED klokken igjen.

Da bør svaret være at jeg har en relativt oppegående hjerne med en god posjon av both det da :D

Skrevet

Begge veier! Men ved første øyekast snurret hun mot klokken.

Skrevet

Bildet er lyssatt - det faller litt skygge fra det ene beinet foran damen når hun snurrer, og den skyggen går med klokka.

Om jeg ser bildet med skyggen snurrer damen med klokka, holdet jeg over skyggen slik at jeg ikke ser den får jeg damen til å snurre begge veier, eller bare vippe frem og tilbake.

Skrevet

Hun snurrer med klokka. Går det virkelig an å se noe annet? Nå har jeg prøvd lenge, men hun snurrer fortsatt med klokka.

Gjest aspeløvet
Skrevet

Hun snurrer med klokka. Går det virkelig an å se noe annet? Nå har jeg prøvd lenge, men hun snurrer fortsatt med klokka.

Flytt blikket ned på skyggen av foten, da skifter hun vei, i mine øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...