Gå til innhold

Test: har du høyre- eller venstrevridd hjerne?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hun snurrer med klokka. Går det virkelig an å se noe annet? Nå har jeg prøvd lenge, men hun snurrer fortsatt med klokka.

Og jeg ser det motsatt. Jeg klarer ikke se annet enn at hun snurrer mot klokka. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Med klokka. Går det virkelig an å se at den snurrer andre veien også?

Gjest pærebrus875
Skrevet

har sett denne testen mange plasser etter jeg første gang fant bildet (uten noen "test hjernen din-tekst til). Jeg får den fint til å gå begge veier etter litt konsentrasjon, så jeg syns det har vært helt på trynet at den liksom skal "teste" noe når den da kan sees på begge måter? Men etter å ha lest her er det jo faktisk mange av dere som bare ser ene sida, så mulig det er noe i det likevel?

Uansett, prøv å flytt blikket litt, se i hjørner osv det var tipsene som sto på sida jeg fant dette på første gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...