Gjest sjøstjerna Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hun snurrer med klokka. Går det virkelig an å se noe annet? Nå har jeg prøvd lenge, men hun snurrer fortsatt med klokka. Og jeg ser det motsatt. Jeg klarer ikke se annet enn at hun snurrer mot klokka. :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Med klokka. Går det virkelig an å se at den snurrer andre veien også? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 har sett denne testen mange plasser etter jeg første gang fant bildet (uten noen "test hjernen din-tekst til). Jeg får den fint til å gå begge veier etter litt konsentrasjon, så jeg syns det har vært helt på trynet at den liksom skal "teste" noe når den da kan sees på begge måter? Men etter å ha lest her er det jo faktisk mange av dere som bare ser ene sida, så mulig det er noe i det likevel? Uansett, prøv å flytt blikket litt, se i hjørner osv det var tipsene som sto på sida jeg fant dette på første gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.