Gjest Vil ha opel Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Er på utkikk etter en "ny" bruktbil og har funnet en forhandler i Rygge/Råde som selger mange modeller av bilen jeg er ute etter. Denne selgere har gunstigere priser enn andre forhandlere, og derfor er jeg en smule skeptisk mtp kjøp. Noen som har erfaring med kjøp hos Bilentusiasten O.J.Martinsen? 0 Siter
mchuldra Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Så bare på nicket ditt.... Vil ha opel... sikker på det? Hilsen tidligere Astra eier. 0 Siter
G-bo Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Så bare på nicket ditt.... Vil ha opel... sikker på det? Hilsen tidligere Astra eier. Hmmm, godt poeng, har selv en Astra stasjonsvogn og er mildt sagt IKKE fornøyd. Alle jeg kjenner som kjører, eller har kjørt Opel, kommer til å finne seg et annet merke nestegang.., drittbil;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Så bare på nicket ditt.... Vil ha opel... sikker på det? Hilsen tidligere Astra eier. Det stussa jeg over også. Hilsen eks-Zafira-eier: 0 Siter
mumitrollet Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hmmm, godt poeng, har selv en Astra stasjonsvogn og er mildt sagt IKKE fornøyd. Alle jeg kjenner som kjører, eller har kjørt Opel, kommer til å finne seg et annet merke nestegang.., drittbil;-) Heeeelt enig!!! 0 Siter
mchuldra Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hmmm, godt poeng, har selv en Astra stasjonsvogn og er mildt sagt IKKE fornøyd. Alle jeg kjenner som kjører, eller har kjørt Opel, kommer til å finne seg et annet merke nestegang.., drittbil;-) Helt enig og min erfaring også. :-) 0 Siter
mchuldra Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det stussa jeg over også. Hilsen eks-Zafira-eier: Får håpe h*n valgte rett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.