Gå til innhold

Kjøp av bil hos liten forhandler

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha opel
Skrevet

Er på utkikk etter en "ny" bruktbil og har funnet en forhandler i Rygge/Råde som selger mange modeller av bilen jeg er ute etter. Denne selgere har gunstigere priser enn andre forhandlere, og derfor er jeg en smule skeptisk mtp kjøp.

Noen som har erfaring med kjøp hos Bilentusiasten O.J.Martinsen?

Fortsetter under...

Skrevet

Så bare på nicket ditt....

Vil ha opel... sikker på det?

Hilsen tidligere Astra eier.

Skrevet

Hmmm, godt poeng, har selv en Astra stasjonsvogn og er mildt sagt IKKE fornøyd. Alle jeg kjenner som kjører, eller har kjørt Opel, kommer til å finne seg et annet merke nestegang.., drittbil;-)

Skrevet

Det stussa jeg over også.

Hilsen eks-Zafira-eier:

Skrevet

Hmmm, godt poeng, har selv en Astra stasjonsvogn og er mildt sagt IKKE fornøyd. Alle jeg kjenner som kjører, eller har kjørt Opel, kommer til å finne seg et annet merke nestegang.., drittbil;-)

Heeeelt enig!!!

Skrevet

Helt enig og min erfaring også. :-)

Annonse

Skrevet

Det stussa jeg over også.

Hilsen eks-Zafira-eier:

Får håpe h*n valgte rett. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...