Gå til innhold

hjelp, hengemage!

Gjest not today.......

Anbefalte innlegg

Gjest not today.......
Skrevet

Etter siste svangerskap ser magen min ikke ut i måneskinn! Etter hva jeg kan forstå har jeg fått et såkalt "fettforkle" av dimensjoner. Det er imidlertid bare seks uker siden sist fødsel (keisersnitt), er det noen sjans for at det vil bli særlig mye bedre med trening? Noen med erfaring?

Gjest ville jeg prøvd
Skrevet

*flirer*

du ordlegger deg bra da, fettforkle av dimensjoner.. bra sagt...:o)

men til det du spør om, har ikke noe erfaring med "fettforkle" men ammer du skal jo det gjøre sus, ta sittups. gå på trening, tilpass treningen dine behov. så du får stammet der du trenger.

Skrevet

*flirer*

men til det du spør om, har ikke noe erfaring med "fettforkle" men ammer du skal jo det gjøre sus, ta sittups. gå på trening, tilpass treningen dine behov. så du får stammet der du trenger.

Situps er IKKE anbefalt seks uker etter keisersitt!

Gjest not today.......
Skrevet

*flirer*

Jeg venter enda på at det skal gå 12 uker før jeg kan begynne å trene magen, skal love dge at det blir situps da. Men jeg kan ikke skjønne at jeg skal kunne trene opp det som henger ned?

Anyone?

Skrevet

Du må nok smøre deg med litt mer tålmodighet! Seks uker etter fødsel er da ingenting! Jeg har født tre barn og det tok meg nesten seks mnd etter hver fødsel før magen var flat igjen. Jeg gjorde ikke annet enn å amme for å få det til. Seks uker etter fødsel så jeg ut som jeg var halvveis ute i et nytt svangerskap ;-)

Skrevet

Jeg venter enda på at det skal gå 12 uker før jeg kan begynne å trene magen, skal love dge at det blir situps da. Men jeg kan ikke skjønne at jeg skal kunne trene opp det som henger ned?

Anyone?

Det er 15 år siden jeg ble mamma for siste gang og jeg har fortsatt hengemage. Har trent og stått i etter alle fødslene, men har skjønt at jeg ikke greier å trene bort den nederste "valken." Den tror jeg rett og slett må opereres bort hvis det skal nytte.

Men så er det dette med å godta seg selv som man er. Min mann godtar meg, hvorfor skal ikke jeg gjøre det? Vi har faktisk tre fine, herlig unger, og er ikke en "fettvalk" verdt dette, så vet ikke jeg.

Skal jeg utsette meg for en operasjon som kanskje kan gi meg infeksjoner? Eller er det bedre å godta seg selv som man er? Dette spørsmålet har jeg diskutert noen ganger med meg selv, men tror faktisk jeg er for feig til å gå gjennom en slik operasjon. Kan ikke si jeg akkurat elsker denne "fettvalken" min, men tror nok jeg kan leve med den, den er egentlig et ganske lite problem sett i den store "sammenhengen." :))

Gjest not today.......
Skrevet

Det er 15 år siden jeg ble mamma for siste gang og jeg har fortsatt hengemage. Har trent og stått i etter alle fødslene, men har skjønt at jeg ikke greier å trene bort den nederste "valken." Den tror jeg rett og slett må opereres bort hvis det skal nytte.

Men så er det dette med å godta seg selv som man er. Min mann godtar meg, hvorfor skal ikke jeg gjøre det? Vi har faktisk tre fine, herlig unger, og er ikke en "fettvalk" verdt dette, så vet ikke jeg.

Skal jeg utsette meg for en operasjon som kanskje kan gi meg infeksjoner? Eller er det bedre å godta seg selv som man er? Dette spørsmålet har jeg diskutert noen ganger med meg selv, men tror faktisk jeg er for feig til å gå gjennom en slik operasjon. Kan ikke si jeg akkurat elsker denne "fettvalken" min, men tror nok jeg kan leve med den, den er egentlig et ganske lite problem sett i den store "sammenhengen." :))

Er jo helt enig i det du sier, men må nok gå gjennom en tung psykisk prosess før jeg kan godta den. Kan ikke se for meg noensinne å gå i bikini igjen eller svømmehall.

Skrevet

Er jo helt enig i det du sier, men må nok gå gjennom en tung psykisk prosess før jeg kan godta den. Kan ikke se for meg noensinne å gå i bikini igjen eller svømmehall.

Jeg føler det litt på samme måten, men når du kommer i svømmehallen er det nok flere med hengemaver. Dersom det er for stort problem kan det jo opereres. Men du må jo se tiden ann....

Skrevet

Seks uker etter fødsel ser de færrest ut som de gjorde før de ble gravide. Smør deg med tålmodighet. :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

sant som sofline sier, 6 uker er ikke masse. gi det litt tid. du kommer nok til å bli fin :) hvis problemet blir til sjenanse for deg i fremtiden, går det ann å operere vekk den overfladiske huden.. alt kan ordnes:)

lykke til:)

Skrevet

Du begynner tidlig ;) Den magen får du bort etterhvert, ikke regn med underverker enda. Når småtten tar tak i alt overalt så får h*n trimmet deg masse :)

Gjest not today.......
Skrevet

Seks uker etter fødsel ser de færrest ut som de gjorde før de ble gravide. Smør deg med tålmodighet. :-)

Skjønner jo det, men jeg ser VELDIG mye verre ut enn etter forrige svangerskap. Jeg fikk denne hengemagen med en gang livmoren hadde trukket seg sammen, og siden har den ikke forandret seg. Jeg går ned i vekt, men magen henger fremdeles der. Tror ikke den vil forsvinne.

Angela1365380318
Skrevet

Slapp av, det tok deg 9 månder å få så stor mage, tror du kroppen kvitter seg med den på 6 uker?

Ta tiden til hjelp og ikke vær så streng med deg selv eller kroppen din, den har nettopp gitt deg et lite mirkal og det tar opp til et år før kroppen er i samme stand som før en fødsel.

Vent et år og er den ikke vekke da så kan du tenke på alternativene etter hvordan magen ser ut da. Personlig trener, operasjon, muskel stimulering, fett suging... Ingen som er seriøse i yrket sitt vilbare hjelpe deg etter bare 6 uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...