Gå til innhold

julegaver!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

sitter her å kjeder meg, så kom jeg til å tenke på julegaver.. når begynner dere å handle disse inn? selv er jeg av den treige typen som har alt inne i siste liten:) ikke en god egeskap...er ikke få å kjøpe til heller!

er forresten bare 65 dager igjen :) *kjedermeg*

Skrevet

Er nok som du, blir gjerne siste uken, i beste fall.. Her har du forresten litt å gjøre på frem til det blir litt action! ;-)

http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1126

hehe, morsomt

"Løft opp en hund og la den se verden i ditt perspektiv. Tenk litt på dette; hunden din kan ikke se verden på samme måte som du gjør. Hva med å løfte hunden rundt om i huset for virkelig å vise den hvordan alt ser ut fra et menneskelig perspektiv? Husk at den aldri har sett hva som er i skuffene du åpner, og hva du har på bordet. Når du går lei kan du legge deg på magen for å se alt slik hunden din ser det."

Det bruker jeg faktisk å gjøre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har faktisk allerede kjøpt noen. Det var bare fordi jeg var i England og kom over noen klær klær til barn og venninner.

Resten blir sikkert handlet i siste liten ;o)

Skrevet

Klær klær ja *trøtt* Flotte kløær skulle det stå *går og legger meg snart*

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192916189' post='3700099]

er du trøtt trøtt... haha... jeg kjeder kjeder meg! blir jo helt tullete av å sitte her å trykke i flere timer.. skulle ha støvsugd, men er litt seint nå. hadde jeg vært aleine kunne jg funnet på å gjøre det:p

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192916189' post='3700099]

Nå må du bestemme deg. Kløær eller klær klær?

Skrevet

er du trøtt trøtt... haha... jeg kjeder kjeder meg! blir jo helt tullete av å sitte her å trykke i flere timer.. skulle ha støvsugd, men er litt seint nå. hadde jeg vært aleine kunne jg funnet på å gjøre det:p

Du nærmer deg, du får trøste deg med det :o)

Skrevet

Nå må du bestemme deg. Kløær eller klær klær?

He he, huff i kveld er jeg håpløs. Jeg tror jeg skal legge meg jeg, så får jeg bestemme meg i morgen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192916440' post='3700107]

He he, huff i kveld er jeg håpløs. Jeg tror jeg skal legge meg jeg, så får jeg bestemme meg i morgen.

God natt:-)

Skrevet

Er jula begynt alt?? :o Synes du er lovlig tidlig ute, og slett ikke treig, tvertom!

Skrevet

Jeg har allerede pakket inn 8 gaver, som skulle langt avgårde. De ble sendt med besøket i høstferien.

Det viktigste ang innkjøp, er å planlegge. Ta et ark, skriv opp alle mottakere + et par alternativ til gaver. Da går innkjøpene raskt unna.

annemy1365381129
Skrevet

er også av de trege men i år har jeg tenkt til å begynne litt før(samme som åra før hehe),sett opp en liste til de du skal gi til og kjøp noen etterhvert.Det er mine planer for i år så da blir jeg vel ferdig til jul.Lettere å holde oversikt med liste og deretter stryke ut etterhvert.Har fått kjøpt noen gaver allerede med denne tekniken.Lykke til.

Gjest Vekten87
Skrevet

er også av de trege men i år har jeg tenkt til å begynne litt før(samme som åra før hehe),sett opp en liste til de du skal gi til og kjøp noen etterhvert.Det er mine planer for i år så da blir jeg vel ferdig til jul.Lettere å holde oversikt med liste og deretter stryke ut etterhvert.Har fått kjøpt noen gaver allerede med denne tekniken.Lykke til.

pleier å skrive liste jeg også... ellers blir det bare rot.. :)

Skrevet

jeg har allerede begynt. har ca ti stk i boks. jeg liker å være tidlig ute. samtidig jobber jeg i butikk, og der er det så stress fra midten av november at jeg nesten ikke tåler å gå juleshopping i den tida. så det påvirker meg en del. men. deilig å være tidlig ute. ikke noe stress. bare gå og titte litt, og plutselig ser du noe som er perfekt for noen og kjøper det...en julegave mindre å tenke på :)

Skrevet

Jeg orker ikke å handle rett før jul; da blir jeg lei av julen før den har begynt, så jeg begynner tidlig. Jeg har ikke kjøpt noen ennå, men det varer nok ikke lenge før jeg starter. Jeg tenker flittig over saken.

Skrevet

Er jula begynt alt?? :o Synes du er lovlig tidlig ute, og slett ikke treig, tvertom!

Jula starter 24. desember. Hadde alle ventet til jula startet med å kjøpe julegaver, hadde det blitt temmlig hektisk i butikkene julaften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...