Gå til innhold

Heia AAFK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Blomsterbarnet

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Dritkult at AAFK vant i dag. Fryder meg over bergenserne som trodde seriegullet var i boks i dag..hehe..Hovmod står for fall ;o)

Gjest ålsunder`n
Skrevet

YES!!!!!!! Vant de altså? Det er alltid herlig å være Sunnmøring bosatt i Molde når Aafk vinner:o)

Gjest Vekten87
Skrevet

hehe - så latterlig ;o)

jepp, til og med jeg som bergenser ler.... så naboen hadde SKB flagg hengnde på terassen... føler meg ensom i kveld, alle er jo og depper ett eller annet sted... :)

faktisk så kjørte bilene rundt med flagg på! slik som på 17 mai.. helt vanvittig spør du meg...

Skrevet

jepp, til og med jeg som bergenser ler.... så naboen hadde SKB flagg hengnde på terassen... føler meg ensom i kveld, alle er jo og depper ett eller annet sted... :)

faktisk så kjørte bilene rundt med flagg på! slik som på 17 mai.. helt vanvittig spør du meg...

Dere får nok gullet til slutt, og det er helt fortjent :-)

Men å lage en så stor gullfest FØR det er sikkert, er ikke på sin plass.

Å bare komme hit til Ålesund for å "hente" Gullet Hem....Næ...

Et helt 'landslag' kan ikke bare komme hit for å leke seg til gull nei.

Uansett : Grattis med gull 2207 !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...