Gå til innhold

noen som vet

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

hvor jeg kan finne super mario på internett,hvor jeg kan spille uten å laste ned? har ikke leitet enda. spør her først:)

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192916335' post='3700102]

http://www.1001spill.no/search.php?query=super%20mario

Jeg tok ett søk på google og fikk opp en del

http://www.google.no/search?hl=no&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=super%2Bmario+spill&spell=1

Det finnes iallefall, jeg har spilt flere ganger, men jeg husker jo aldri hvor jeg fant de.

takk! :o)

nå blir det super mario i natt. håper jeg blir så ivrig at riene begynner:p

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192916335' post='3700102]

http://www.1001spill.no/search.php?query=super%20mario

Jeg tok ett søk på google og fikk opp en del

http://www.google.no/search?hl=no&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=super%2Bmario+spill&spell=1

Det finnes iallefall, jeg har spilt flere ganger, men jeg husker jo aldri hvor jeg fant de.

ÅÅÅ FY SØREN DET VAR GØY!!

men blir så sur når jeg blir ute... men fikk litt kikk nå ass:o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte til slutt en super nintendo jeg, brukte guttungen som skalkeskjul, men er jeg som spiller ;o)

Gjest Vekten87
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192917130' post='3700113]

Jeg kjøpte til slutt en super nintendo jeg, brukte guttungen som skalkeskjul, men er jeg som spiller ;o)

vi hadde da jeg var liten, men den ble ødelagt:(

skal ønske meg til jul:p

ingen kan si at ikke super mario er gøy altså.... får vente til ungen er stor, så får jeg gjøre det samme som deg:) eller kan vel egentlig bare bruke gubben:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

vi hadde da jeg var liten, men den ble ødelagt:(

skal ønske meg til jul:p

ingen kan si at ikke super mario er gøy altså.... får vente til ungen er stor, så får jeg gjøre det samme som deg:) eller kan vel egentlig bare bruke gubben:)

Jeg har kjøpt flere spillemaskiner jeg, swom liksom er til guttungen *rødme*

Super nintendo får du kjøpt på Qxl.

Skrevet

Hvis du ønsker deg rier og er fullgått i svangerskapet, start med å dra i brystvortene, dette rådet fikk jeg da jeg skulle føde og det virket ihvertfall på meg. Lykke til!

Gjest Vekten87
Skrevet

Hvis du ønsker deg rier og er fullgått i svangerskapet, start med å dra i brystvortene, dette rådet fikk jeg da jeg skulle føde og det virket ihvertfall på meg. Lykke til!

har lest dette, og varme kluter.. kan jo prøve... har ikke annet å gjøre her jeg sitter...

har nettopp drukket en kopp bringebærblad te :)

kjenner det kommer kynnere, håper de går over til rier i løpet av natten....

Skrevet

har lest dette, og varme kluter.. kan jo prøve... har ikke annet å gjøre her jeg sitter...

har nettopp drukket en kopp bringebærblad te :)

kjenner det kommer kynnere, håper de går over til rier i løpet av natten....

Fikk vel dette rådet da jeg kom til min første fødsel for over 20 år siden. Det virket den gangen. Gikk over tiden med de to andre også, forsøkte da det samme og fødselen var igang. Tror ikke de anbefaler dette hvis du ikke vet du er fullgått da. Effekten av dette har visst med at det blir utskilt en del hormoner når du gjør dette, samme som når du ammer etterpå og livmoren trekker seg fortere sammen som følge av dette.

Gjest Vekten87
Skrevet

Fikk vel dette rådet da jeg kom til min første fødsel for over 20 år siden. Det virket den gangen. Gikk over tiden med de to andre også, forsøkte da det samme og fødselen var igang. Tror ikke de anbefaler dette hvis du ikke vet du er fullgått da. Effekten av dette har visst med at det blir utskilt en del hormoner når du gjør dette, samme som når du ammer etterpå og livmoren trekker seg fortere sammen som følge av dette.

skulle ha på mandag. har nå tre cm og slimproppen er på god vei. her det bare selve brystknoppen som skal masseres? der som barnet sutter? hvor lenge gjorde du dette? leste en halv time...

Skrevet

skulle ha på mandag. har nå tre cm og slimproppen er på god vei. her det bare selve brystknoppen som skal masseres? der som barnet sutter? hvor lenge gjorde du dette? leste en halv time...

Hm.. husk det er 15 år siden jeg fødte mitt siste barn, men tror jeg gjorde det litt "av og på" helt til jeg kjente det virket. Mener å huske at jeg kjente riene ble sterkere etterhvert som jeg fortsatte med dette. Du drar kun i brystvortene, på en måte etterligne at barne suger. (Eller la mannen din ligge å suge inatt :-). He-he!!

Gjest Vekten87
Skrevet

Hm.. husk det er 15 år siden jeg fødte mitt siste barn, men tror jeg gjorde det litt "av og på" helt til jeg kjente det virket. Mener å huske at jeg kjente riene ble sterkere etterhvert som jeg fortsatte med dette. Du drar kun i brystvortene, på en måte etterligne at barne suger. (Eller la mannen din ligge å suge inatt :-). He-he!!

fikk hvertfall igang melke produksjonen her:)

tror ikke han vil sutte på de nå, nei.. :)

har gjort det i et kvarter nå, kan ta litt når jeg legger meg også, som ikke er så lenge til... føler jeg lurer kroppen, stakkars :P

Skrevet

fikk hvertfall igang melke produksjonen her:)

tror ikke han vil sutte på de nå, nei.. :)

har gjort det i et kvarter nå, kan ta litt når jeg legger meg også, som ikke er så lenge til... føler jeg lurer kroppen, stakkars :P

Du kan jo fortelle mannen din at denne melken er meget sunn :-) (spøk). Skjønner den da. Tror også at hvis kroppen din er klar til å sette igang fødsel så vil dette gi fortgang i prosessen. Men kanskje hvis den ønsker å vente så har det liten, ingen effekt?

Det merkelige er at det virket på meg alle gangene, men jeg gikk ei uke over tiden med alle mine 3. Husker jeg prøvde alt, hoppe trapper, vaske gulv, springe, men det eneste som til slutt virket var dette....... Håper du får sove inatt ihvertfall, slitsomt med fødsel midt på natten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...