Gå til innhold

Frp og rasisme

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

Er det fortsatt noen som mener at Frp ikke er rasistiske?

I tilfelle; kom med GODE argumenter.

Gjest eksempel takk
Skrevet

hva er eksempel på at de har vært/er rasistiske da?

Skrevet

Kom heller med eksemplene du, som mener at de er det.

De ønsker å sette mye hardere krav til våre nye landsmenn og det må vi snart gjøre også, skal ikke dette dra helt galt av sted.

Vi er på god vei til å miste kontrollen, eller vi har vel allerede gjort det.

Du kan ta deg en tur til f.eks Gøteborg, så skal du få se tilstander og det er ikke noe i vegen for at det kan bli slik her heller.

Jeg er ingen Frp velger, men det er ikke så vanskelig å være enig med mye av innvandringspolitikken deres.

Gjest sjokkert
Skrevet

hva er eksempel på at de har vært/er rasistiske da?

Har du fulgt med på nyhetene i det siste så skjønner du hva jeg mener.

Gjest sjokkert
Skrevet

De ønsker å sette mye hardere krav til våre nye landsmenn og det må vi snart gjøre også, skal ikke dette dra helt galt av sted.

Du kan ta deg en tur til f.eks Gøteborg, så skal du få se tilstander og det er ikke noe i vegen for at det kan bli slik her heller.

Jeg er ingen Frp velger, men det er ikke så vanskelig å være enig med mye av innvandringspolitikken deres.

Hahahahahaha, er vi på god vei til å miste kontrollen fordi vi har fått En statsråd med innvandrerbakgrunn? Den må du dra lenger ut på landet med.

Ellers skjønner du hvilke eksempel jeg mener.

Gjest skippagurra
Skrevet

Hahahahahaha, er vi på god vei til å miste kontrollen fordi vi har fått En statsråd med innvandrerbakgrunn? Den må du dra lenger ut på landet med.

Er dette en hemmelig kode for at jeg bør skjønne hva som menes? Hvis du skal skrive her inne og få noen fornuftige svar så kan du jo utdype litt hva du mener, og ikke tale i koder.

Gjest skippagurra
Skrevet

Så vidt meg bekjent så er det skrevet mye gørr i avisene de siste ukene. Jeg stemmer ikke på Frp, den blir for drøy, men prøv å få fram saklig hva du mener her!

Skrevet

Dersom du skal starte en debatt, så må du jo ha et utgangspunkt og noen argumenter som underbygger eller bekrefter påstandene dine.

Dersom man har fulgt med i media, så vet man at FRP er skeptiske til bl.a en ny statsråd . Det ville være rart om de ikke var det, dersom alle partier var enige, så var det ikke grunnlag for å ha mer enn ett parti,

Men til og med FRP fører jo argumentasjon for sine synspunkter....

Skrevet

Jeg har da ikke nevnt et ord om noen statsråd.

Hvis du ikke ser hvilke problemer vi allerede har her med den innvandringspolitikken vi har og ikke ser hva andre sliter med er du blind og døv.

Skrevet

Så vidt meg bekjent så er det skrevet mye gørr i avisene de siste ukene. Jeg stemmer ikke på Frp, den blir for drøy, men prøv å få fram saklig hva du mener her!

Ser for meg en trådstarter som absolutt ikke har noen mening om dette temaet. Og av den grunn er det vel folk uttaler seg i tide og utide om Frp og rasistene deres.

Gjest sjokkert
Skrevet

Jeg har da ikke nevnt et ord om noen statsråd.

Hvis du ikke ser hvilke problemer vi allerede har her med den innvandringspolitikken vi har og ikke ser hva andre sliter med er du blind og døv.

Hvilke problemer har vi? Fortell meg gjerne, for jeg er sikkert både blind og døv.

Gjest sjokkert
Skrevet

Jeg snakker om Frps store motstand mot statsråden som tok over for Krita Bekkemellom.

Ville motstanden vært den samme kot en hvit norsk statsborger fra feks Sverige?

Det merkelige er at det bare er Frp som er motstander.

Gjest sjokkert
Skrevet

Ser for meg en trådstarter som absolutt ikke har noen mening om dette temaet. Og av den grunn er det vel folk uttaler seg i tide og utide om Frp og rasistene deres.

Ingen mening? Hvordan da?

Skrevet

Jeg snakker om Frps store motstand mot statsråden som tok over for Krita Bekkemellom.

Ville motstanden vært den samme kot en hvit norsk statsborger fra feks Sverige?

Det merkelige er at det bare er Frp som er motstander.

Jeg har snakket med en god del personer som er overrasket over utnevnelsen av henne som statsråd. Ikke som følge av hudfarge - men som følge av UDI-saken.

Skrevet

Jeg skriver under her.

''Jeg er ingen Frp velger, men det er ikke så vanskelig å være enig med mye av innvandringspolitikken deres.''

Sånn tenker jeg også, men jeg stemmer ikke på dem da det er en del annet de står for som jeg er uenig i.

Skrevet

Er det skepsisen til den nye statsråden som jeg ikke kommer på navnet til i farta du mener? Hvorfor er det i såfall rasisme?

Skrevet

Ser jeg burde leste hele tråden før jeg svarte her...

Jeg sier som frosken. Det er da på grunn av UDI-saken. Jeg ville vært skeptisk til henne uansett hudfarge.

Persille1365381127
Skrevet

Akkurat i denne saken er jeg faktisk enig med Siv Jensen!

Hvorfor skal et menneske få snike i statsborgerskapskøen bare fordi noen vil ha henne som statsråd?

Og ikke minst; kan vi ha tillit til en statsråd som tråkket så kraftig i salaten som leder av UDI?

Dette har ingenting med rasisme å gjøre - det er helt legitime spørsmål.

Skrevet

Hvilke problemer har vi? Fortell meg gjerne, for jeg er sikkert både blind og døv.

Jeg er døv, men har da fått med meg litt allikevel ;-)

Min mening:

Vi har helt klart et problem med innvandringspolitikken vi fører her i Norge, men dette bør ikke innvandrerne få skylda for! Problemet ligger i at vi ikke gir dem nok hjelp til å bli skikkelig integrerte i det norske samfunnet. De får f.eks. ikke nødvendig psykologhjelp til å bearbeide traumer de har med seg fra f.eks. krigsherjede land. Nordmenn som har vært utstasjonert i land med krig i kortere perioder, sliter med psykiske traumer etter alt de har sett/opplevd. Da sier det seg selv at folk som har bodd i denne dritten så og si hele livet, trenger masse hjelp for å bearbeide det slik at de får leve et normalt liv uten fare for seg selv og/eller andre.

Forøvrig mener jeg at Norge må ta sin del av ansvaret for verdens befolkning og dermed slippe inn folk som er i fare i sitt eget hjemland. Samtidig må man ha skikkelig beredskap til å ta imot disse menneskene!

Skrevet

Du kan sette deg ned en lørdagskveld og høre på politiradien i Oslo, så hører du knapt et norsk navn eller du kan undersøke hvem som sitter i våre fengsler og lage en statistikk over hvem som er etniske norske eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...