Gå til innhold

vekten87

Anbefalte innlegg

Gjest LEI!!!!
Skrevet

Nå har du skrevet om svangerskapet ditt her en evighet synes jeg. Kan du ikke skrive på Graviditetsforumet isteden for å skrive masse svada her? Det er så jævla irriterende å stadig lese om hvorvidt du har født enda eller ikke!

Gjest Vekten87
Skrevet

jopp skal gjøre det... skriver masse på meldinger.. så er ikke så mye på åpent forum nå for tiden... men skal slutte...

Skrevet

Men hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan vel bare la være å klikke på det ho skriver da vel.

Makan.

Til vekten 87. hold oss oppdatert du, :o) Jeg er aldri på graviditetsforumet.

Lykke til.

Mange hilsener i fra

Skrevet

Men hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan vel bare la være å klikke på det ho skriver da vel.

Makan.

Til vekten 87. hold oss oppdatert du, :o) Jeg er aldri på graviditetsforumet.

Lykke til.

Mange hilsener i fra

Enig med deg, mess, ikke alle som er på graviditetsforum og jeg følger med Vekten87 herinne jeg. Er jo bare å droppe å lese det om man ikke ønsker.

Lykke til Vekten87, tenker på deg!

Skrevet

jopp skal gjøre det... skriver masse på meldinger.. så er ikke så mye på åpent forum nå for tiden... men skal slutte...

Nei, det synes jeg ikke du skulle. Her venter vi sammen med deg så du får værsågod å holde oss oppdaterte :o)

Gjest Vekten87
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke du skulle. Her venter vi sammen med deg så du får værsågod å holde oss oppdaterte :o)

jeg holder dere oppdaterte på meldings forum eller gravid. så får alle viljen sin:)

Gjest Vekten87
Skrevet

Enig med deg, mess, ikke alle som er på graviditetsforum og jeg følger med Vekten87 herinne jeg. Er jo bare å droppe å lese det om man ikke ønsker.

Lykke til Vekten87, tenker på deg!

så koslig dere er.. :o)

følg med på meldiger dere, så skal jeg skrive der om det er noe.. så slipper LEI og måtte stresse med å overse trådene mine....

Skrevet

så koslig dere er.. :o)

følg med på meldiger dere, så skal jeg skrive der om det er noe.. så slipper LEI og måtte stresse med å overse trådene mine....

Ikke gidd å bry deg om "surpomper".

Lykke til forresten :-)

Skrevet

jeg holder dere oppdaterte på meldings forum eller gravid. så får alle viljen sin:)

Jeg leser bare 100 nyeste og dermed aner jeg ikke hvilke forum ting er skrevet på :o)

Skrevet

Klart vi voksne damer må få følge med Vekten87:-), vi blir jo engasjerte og jeg er helt enig med deg, Dorthe.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg blir irritert over slike som deg, som er frekk og ikke en gang torr aa vise ditt eget nick!!!

Fortsett med aa hold oss oppdatert du vekten87! Vi venter spent sammen med deg!:-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg blir irritert over slike som deg, som er frekk og ikke en gang torr aa vise ditt eget nick!!!

Fortsett med aa hold oss oppdatert du vekten87! Vi venter spent sammen med deg!:-)

takk for det..:o)

Skrevet

Klart vi voksne damer må få følge med Vekten87:-), vi blir jo engasjerte og jeg er helt enig med deg, Dorthe.

Jeg er skikkelig bestemorsyk, men skjønner jo at det er i tidligste laget.

Skrevet

Jeg er skikkelig bestemorsyk, men skjønner jo at det er i tidligste laget.

Er du.....? bestemorsyk altså. Kan komme fortere enn du aner. Fikk plutselig to barnebarn på halvannet år jeg så nå er jeg både mormor og farmor. Det er jammen "livets dessert!" , mange gleder allerede, men også bekymringer. Blir jo så redd for disse små, men slik er deg jo.

Skrevet

Er du.....? bestemorsyk altså. Kan komme fortere enn du aner. Fikk plutselig to barnebarn på halvannet år jeg så nå er jeg både mormor og farmor. Det er jammen "livets dessert!" , mange gleder allerede, men også bekymringer. Blir jo så redd for disse små, men slik er deg jo.

Nei, ingen er ferdig med utdannelse enda og det tar litt tid. Jeg vil bli mormor og ikke farmor og dattera mi er bare 22 og vil videreutdanne seg og reise rundt å jobbe.

Eldstemann er en susekopp, han kan vente litt til ;o)

Skrevet

Nei, ingen er ferdig med utdannelse enda og det tar litt tid. Jeg vil bli mormor og ikke farmor og dattera mi er bare 22 og vil videreutdanne seg og reise rundt å jobbe.

Eldstemann er en susekopp, han kan vente litt til ;o)

Kommer når det kommer, mine var rundt 30 begge to så hadde ingen hast akkurat der, godt å være ferdig med utdannelse etc. Årene går jo så fort, synes ikke det er lenge vi to maila her om videregående skole ( i nærheten av deg:-) ) og at min yngste skulle begynne der og nå er det siste året. Har likt seg kjempegodt forresten, fått mange flotte venner og førsteklasses undervisning.

Skrevet

Kommer når det kommer, mine var rundt 30 begge to så hadde ingen hast akkurat der, godt å være ferdig med utdannelse etc. Årene går jo så fort, synes ikke det er lenge vi to maila her om videregående skole ( i nærheten av deg:-) ) og at min yngste skulle begynne der og nå er det siste året. Har likt seg kjempegodt forresten, fått mange flotte venner og førsteklasses undervisning.

Tiden går for fort. Dattera mi er sykepleier i Bergen og er blitt samboer. Men vil ta videreutdanning for hun synes de tjener for lite penger som vanlige sykepleiere.

Skrevet

Og det er vanskelig å hopper over innlegg du ikke gidder lese fordi?

Gjest Vekten87
Skrevet

Og det er vanskelig å hopper over innlegg du ikke gidder lese fordi?

ble hvis en stor sak av dette innlegget.. hehe.. tror LEI er MØKK LEI nå:)

Skrevet

Fra tid til annen blir jeg også litt lei av å lese om enkelt emner eller evt. innleg fra enkelte brukere (har ikke reagert på mange innlegg fra vekten87, da..)

Løsningen i disse tilfellene er såre enkel: Jeg dropper tråder som omhandler tema jeg er lei av, eller evt. enkelte signaturer i en periode.

Og jeg henger IHVERTFALL ikke ut enkelptpersoner på denne måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...