Gå til innhold

vekten87

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

Fra tid til annen blir jeg også litt lei av å lese om enkelt emner eller evt. innleg fra enkelte brukere (har ikke reagert på mange innlegg fra vekten87, da..)

Løsningen i disse tilfellene er såre enkel: Jeg dropper tråder som omhandler tema jeg er lei av, eller evt. enkelte signaturer i en periode.

Og jeg henger IHVERTFALL ikke ut enkelptpersoner på denne måten.

samme her :) er jo ikke tvang å åpne trådene... selv om det skulle virke slik...

Skrevet

ble hvis en stor sak av dette innlegget.. hehe.. tror LEI er MØKK LEI nå:)

*lol*

Skrevet

Så hopp over innlegg hun skriver da, goddamnit!

Skrevet

jeg holder dere oppdaterte på meldings forum eller gravid. så får alle viljen sin:)

Fortsett å skrive litt her også! Jeg syns det er veldig spennende å følge med deg, selv om jeg ikke er noe som helst aktiv med å skrive selv. Men det er koselig å lese! Og lykke til forresten:)

Skrevet

Men - jeg lurer bare på: har hun født nå? :-)))

Neida, hun var her for noen øyeblikk siden men fikk kjeft fordi hun skrev for mye disse siste dagene *himle*

Gjest Vekten87
Skrevet

Fortsett å skrive litt her også! Jeg syns det er veldig spennende å følge med deg, selv om jeg ikke er noe som helst aktiv med å skrive selv. Men det er koselig å lese! Og lykke til forresten:)

så kjekt å høre :)

takk:)

Gjest baremei
Skrevet

Kanskje du skulle ta deg en pause herfra, og heller gå på date med boksesekken? Eller ta en Ali kaffe-den skal kurere gruff.

Gjest baremei
Skrevet

takk for det..:o)

Jeg synes også det er spennende å følge med på deg, Vekten87! Så skriv i vei, og ikke bry deg om grinebitere som LEI.

Lykke til og klem

Skrevet

Himmel, er det ikke bare å hoppe over de innleggene da? Alle har rett på å skrive her såvidt meg bekjent.

Skrevet

Tiden går for fort. Dattera mi er sykepleier i Bergen og er blitt samboer. Men vil ta videreutdanning for hun synes de tjener for lite penger som vanlige sykepleiere.

Flink datter du har Dorthe, det gleder oss jo når "barna" våre står på og får seg utdannelse. Lykke til med datterens videreutdanning.

Skrevet

Men herregud, hopp over innleggene, da vel - i stedet for å forsure hele pokkers forumet med et sånt muggent innlegg. Ikke tør du skrive under eget nick, heller. Føler du deg bedre nå, eller?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hva er dette for noe? Ønske om oppmerksomhet?

Hvorfor har du ikke undertegnet med eget nick?

*rister på hodet*

Skrevet

Huff da.... Har du en dårlig dag? ;-)

Det er ikke verre enn å hoppe over innlegg man ikke interesserer seg for :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hekt uenig med deg! Jeg er aldri inne på Graviditetsforumet, men syns det er spennende å følge med vekten87 her inne. Er du lei kan du bare hoppe over innleggene hennes. No big deal.

Skrevet

Neida, hun var her for noen øyeblikk siden men fikk kjeft fordi hun skrev for mye disse siste dagene *himle*

Vet det, jeg terger bare! :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...