Gå til innhold

dating

Gjest littavhvert1

Anbefalte innlegg

Gjest littavhvert1
Skrevet

Hvis man møter noen over internett, hadde dere sagt det til venner og familie da, eller hadde dere tenkte at det var flaut? Har skjønt at mange gjør det nå for tiden, blitt mer vantlig liksom...Hva skal man si for annen grunn, når de spør vhor vi møttes??

Gjest anna kristine
Skrevet

Jeg ville sagt det ja. Synes det må være like greit som en hvilken som helst annen historie.

Gjest Vekten87
Skrevet

hvis du nå mener at dere er blitt kjærester og har et forhold og folk spør, ville jeg fortalt sannheten:) er veldig vanlig å møtes på nettet ja...

men hvis dere bare holder på og familie og sånn spør ville jeg ikke sagt hvor du møtte personene.. kan fort bli beskymret. hadde jeg blitt hvis jeg viste at søsteren min eller venner datet en fra nettet... men det er meg..:)

Skrevet

Det er overhode ingen hemmelighet for omgivelsene at vi treftes via nettet! :o) Det er bare moro det.

Skrevet

Hvorfor er det flaut?

Det er da like vanlig som å møtes andre steder i disse dager. Klarer ikke helt se problemet?

Gjest Nattevokteren
Skrevet

Forstår hva du mener. Blir jo litt som å si at dere møttes via kontaktannonse.Litt samme greia. Nettdating kan jo lett bli stemplet som den "siste desperate løsningen"...men som andre her sier, så blir det jo bare vanligere og vanligere at folk finner hverandre på nettet, så det burde jo egentlig ikke være noe problem.

Gjest alle gjør det
Skrevet

Jeg kjenner veldig få som ikke har møtt hverandre på internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...