Lillemus Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er visst skikkelig bitt av trenignsbasillen... Onsdag løp jeg 2,5 km (nå mener jeg i strekk altså), torsdag en økt med styrketrening, fredag og lørdag løp kjæresten og jeg sammen en økt pr. dag på 3,4 km og i dag formiddag gikk vi en tur i marka så svetten skvatt! 30 min i motbakke i litt tempo så svetten silte og pulsen gikk opp, gikk litt fortere å gå ned igjen. ) Så satt vi her og slappet av etter middagen, jeg så reprisen på Skal vi danse mens han satt og halvsov og brente en dvd. Så kjente jeg at jeg _måtte_ ut en tur til å løpe litt! ) Så jeg tok på treningstøy og joggesko og jogget 3,4 km-runden vår alene. Brukte ca. 1-1,5 min mer enn når vi løper sammen, men det var så deilig å løpe i mitt eget rolige tempo og bare la tankene fly. ) Og nå skal vi snart se film og spise resten av sjokoladepuddingen fra i går. ))) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Du er jammen sprek du ; ) Håper jeg blir slik en dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Du er jammen sprek du ; ) Håper jeg blir slik en dag. Du skal aldri si aldri. Hadde noen sagt til meg på denne tiden i fjor at jeg skulle bli helt gal etter å trene så hadde jeg bare flirt av dem. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.