Gå til innhold

I disse sangkonkurranse-tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er bare helt utrolig!! Ufattelig...jeg har visst ikke ord

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, tror jeg ble like satt ut som dommerne tydeligvis ble. At ei jente på 11 kan synge sånn er bare helt utrolig.

Skrevet

Jeg vet jeg er den eneste i verden som mener det, men jeg synes faktisk ikke stemmen hennes er all verden.

Skrevet

Jeg vet jeg er den eneste i verden som mener det, men jeg synes faktisk ikke stemmen hennes er all verden.

Med det mener jeg at det som andre mener er flott sangstemme, bare er masse skriking og masing.

Skrevet

Med det mener jeg at det som andre mener er flott sangstemme, bare er masse skriking og masing.

Jeg er helt enig med deg. Det høres ut som hun presser stemmen helt feil og det blir bare mas og kjas.

Gjest anna kristine
Skrevet

Men janis joplin syngingen hennes står det respekt av. Se det klippet hvis du ikke har gjort det. Ikke mange som burde prøvd seg på noe slikt, men at en elleve år gammel jente kommer seg igjennom det er ganske tødt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...