drizzle Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 http://youtube.com/watch?v=jcOOOebe7fs&mode=related&search= Blir aldri lei av denne videoen :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Den er bare helt utrolig!! Ufattelig...jeg har visst ikke ord 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jøss, tror jeg ble like satt ut som dommerne tydeligvis ble. At ei jente på 11 kan synge sånn er bare helt utrolig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet jeg er den eneste i verden som mener det, men jeg synes faktisk ikke stemmen hennes er all verden. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet jeg er den eneste i verden som mener det, men jeg synes faktisk ikke stemmen hennes er all verden. Med det mener jeg at det som andre mener er flott sangstemme, bare er masse skriking og masing. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Med det mener jeg at det som andre mener er flott sangstemme, bare er masse skriking og masing. Jeg er helt enig med deg. Det høres ut som hun presser stemmen helt feil og det blir bare mas og kjas. 0 Siter
Gjest anna kristine Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet jeg er den eneste i verden som mener det, men jeg synes faktisk ikke stemmen hennes er all verden. Men janis joplin syngingen hennes står det respekt av. Se det klippet hvis du ikke har gjort det. Ikke mange som burde prøvd seg på noe slikt, men at en elleve år gammel jente kommer seg igjennom det er ganske tødt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.