Gjest Vekten87 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 er helt satt ut jeg, noe så vanvittig sykt! er ikke til å tro altså.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hva handlet den om? Går bare i fotball her......og litt TV-innsamling da. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hva handlet den om? Går bare i fotball her......og litt TV-innsamling da. folk i "koma" lignende tilstander. som ikke viste tegn til hjerne aktivitet. men når de fikk sovetablett voknet de, og snakket til og med. helt utrolig. kan fortelle i lange baner men vet ikke hvordan jeg skal skrive det. måtte nesten sett det selv... et mirkakel uten like spør du meg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 folk i "koma" lignende tilstander. som ikke viste tegn til hjerne aktivitet. men når de fikk sovetablett voknet de, og snakket til og med. helt utrolig. kan fortelle i lange baner men vet ikke hvordan jeg skal skrive det. måtte nesten sett det selv... et mirkakel uten like spør du meg. Ok, kanskje det går i reprise en dag. Ja, den hjernen...., mye skjer. Lykke til med natta, vekten87, kanskje du blir mamma neste døgnet.....lykke til med fødselen også selvsagt. Klem. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, det har jeg hørt om tidligere også, at innsovingspillen zopiklon eller noe får komapasienter til å våkne. veldig interessant program... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Ok, kanskje det går i reprise en dag. Ja, den hjernen...., mye skjer. Lykke til med natta, vekten87, kanskje du blir mamma neste døgnet.....lykke til med fødselen også selvsagt. Klem. takk håper det skjer noe i natt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.