Gå til innhold

dokumentaren på tv norge

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

er helt satt ut jeg, noe så vanvittig sykt! er ikke til å tro altså..

Skrevet

Hva handlet den om? Går bare i fotball her......og litt TV-innsamling da.

Gjest Vekten87
Skrevet

Hva handlet den om? Går bare i fotball her......og litt TV-innsamling da.

folk i "koma" lignende tilstander. som ikke viste tegn til hjerne aktivitet. men når de fikk sovetablett voknet de, og snakket til og med. helt utrolig. kan fortelle i lange baner men vet ikke hvordan jeg skal skrive det. måtte nesten sett det selv... et mirkakel uten like spør du meg.

Skrevet

folk i "koma" lignende tilstander. som ikke viste tegn til hjerne aktivitet. men når de fikk sovetablett voknet de, og snakket til og med. helt utrolig. kan fortelle i lange baner men vet ikke hvordan jeg skal skrive det. måtte nesten sett det selv... et mirkakel uten like spør du meg.

Ok, kanskje det går i reprise en dag.

Ja, den hjernen...., mye skjer. Lykke til med natta, vekten87, kanskje du blir mamma neste døgnet.....lykke til med fødselen også selvsagt. Klem.

Skrevet

Ja, det har jeg hørt om tidligere også, at innsovingspillen zopiklon eller noe får komapasienter til å våkne.

veldig interessant program...

Gjest Vekten87
Skrevet

Ok, kanskje det går i reprise en dag.

Ja, den hjernen...., mye skjer. Lykke til med natta, vekten87, kanskje du blir mamma neste døgnet.....lykke til med fødselen også selvsagt. Klem.

takk :) håper det skjer noe i natt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...