Gå til innhold

Kan jeg få personforsiking nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Dutteli
Skrevet

Jeg var sykmeldt + gikk på attføring for noen få år siden, pga problemer med nakke/skuldre. Tror jeg avsluttet attføringen i 2005 ca. Søkte om livsforsikring mens jeg gikk på attføring, fikk avslag pga sykehistorien min. Har llyst til å få forsikring, men det sto noe i brevet jeg fikk om at jeg ikke kunne får det, så nå lurer jeg på om jeg er "kvalifisert" til åå få det nå?

Skrevet

Synes det er rart at du ikke fikk den gangen. Jeg fikk beskjed at det som har vært evt er en plage/skade, ikke betales ut forsikring for. Her har du skulder og nakkeplager og videre sykdom der vil ikke føre til forsikringsutbetaling. Men jeg skal ikke påstå noe som helst fordi det finnes mange ulike varianter vil jeg tro.

Skrevet

Uten at jeg aner noe om dette i det hele tatt sa legen min engang noe om at det er ei grense på 5 år eller noe sånn. At historier eldre enn 5 år gammel ikke taes med i beregning. Uten at jeg har anelse altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...