siddisen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har et tips eller to for hvordan jeg kan få min sorte yndlingsskinnjakke litt finere i skinnet? Den er sort, men er llitt slitt enkelte steder. Ser for meg sort skokrem og et godt puss etterpå... eller finns det kanskje spesialpreparater å få kjøpt? 0 Siter
Gjest hakkenosign Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Spør hos sko-reparatøren på arkaden.. Visst den fremdeles er der da. 0 Siter
adelie Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Anbefaler at du finner et produkt som tilfører fettstoffer, men ikke bruk skokrem. Spør hos en god gammeldags skomaker eller salmaker eller koffert-og veskereperatør. Av det gamle slaget. Eller en pelsforretning som selger skinnklær. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Vil tro du kan bruke det samme som man bruker på skinn-sofaer? Hør med møbelbutikkene, de har et sånt fett-produkt til å smøre på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.