Gå til innhold

næmmen,stakkars valla da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da, stakkars kjerring.

Kan ikke noe for det, men det kjerringmennesket der orker jeg bare ikke.

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror hun er veldig paranoid og tror at alle er ute etter henne,det må være en sykdom...

Gjest Vekten87
Skrevet

Tror hun er veldig paranoid og tror at alle er ute etter henne,det må være en sykdom...

hun har hvertfall ikke noe i politikken og media og gjøre. blir for dumt at et voksent menneske skal holde på, på den måten.

Skrevet

jaaaaaaaaa :(

Jeg har fulgt med deg de siste ukene, men har ikke fårtt med meg hvilken uke du er i. Går du på overtid nå?

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg har fulgt med deg de siste ukene, men har ikke fårtt med meg hvilken uke du er i. Går du på overtid nå?

jeg er 7 dager over i dag, hadde termin 15... er passelig lei nå, ja...

Skrevet

jeg er 7 dager over i dag, hadde termin 15... er passelig lei nå, ja...

Du er klokere enn meg. Jeg skjønte ikke at jeg noengang kom til å føde, så jeg kjøpte vintertøy for å gå vinteren i møte. Hadde termin i begynnelsen av oktober:)

Fødte forøvrig 12 dager før termin, og måtte bytte alt graviditets-vintertøyet, hehe

Gjest D*lilith
Skrevet

hun har hvertfall ikke noe i politikken og media og gjøre. blir for dumt at et voksent menneske skal holde på, på den måten.

Ja det er sant det.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Hun er en reinspikka psykopat slik hun fremstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...