Gjest togli Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vurderer å kjøpe julegaver på nettet til mine nieser, nevøer og fadderbarn. De er i alderen 1-9 år. Noen som har tips om bra sider?? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 http://www.sprell.no Kjempebra side!! 10 julegaver er bestilt :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Kjempebra side!! 10 julegaver er bestilt :-) De har veldig mye morsomt og fine leker på Sprell:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 De har veldig mye morsomt og fine leker på Sprell:-) Ja, det var ei kjempebra side! Hærlig å være ferdig med halvparten av julegavene på en halvtime ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det var ei kjempebra side! Hærlig å være ferdig med halvparten av julegavene på en halvtime ;-) Så bra:-) Jeg har faktisk skrevet en julegaveliste allerede. Hvis du er innom Oslo og er glad i litt gammeldagse leker anbefales også Bestemors lekestue. Mye fint der. http://www.gepetta.no/ 0 Siter
annegunn Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Kjempebra side!! 10 julegaver er bestilt :-) Såpass, ja :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Så bra:-) Jeg har faktisk skrevet en julegaveliste allerede. Hvis du er innom Oslo og er glad i litt gammeldagse leker anbefales også Bestemors lekestue. Mye fint der. http://www.gepetta.no/ Oj, dit må jeg dra med ungene neste gang vi er i Oslo! Tiåringen min elsker alt med historisk sus, så dette er midt i blinken for henne :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Såpass, ja :-) Nå har jeg bestilt 12 gaver ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Nå har jeg bestilt 12 gaver ;-) Du får slenge på et par-tre til meg også, da, jeg (eh... Lillevill) har flere ting jeg kunne tenkt meg derfra... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Du får slenge på et par-tre til meg også, da, jeg (eh... Lillevill) har flere ting jeg kunne tenkt meg derfra... Duh... har du lyst til å strikke sånne derre votter du veit til Lillesøster? Hun har vokst ifra alle parene du strikka i fjor. I tillegg ønsker hun seg ullsokker av typen alpakka.. 0 Siter
annegunn Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Duh... har du lyst til å strikke sånne derre votter du veit til Lillesøster? Hun har vokst ifra alle parene du strikka i fjor. I tillegg ønsker hun seg ullsokker av typen alpakka.. Hvis du inviterer meg på noe godt å drikke snart 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Du får slenge på et par-tre til meg også, da, jeg (eh... Lillevill) har flere ting jeg kunne tenkt meg derfra... Jeg må sjekke om jeg har mer penger igjen først ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg må sjekke om jeg har mer penger igjen først ;-) På startsiden.no kommer det før jul en gang linker til julesider (i menyen til høyre). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 På startsiden.no kommer det før jul en gang linker til julesider (i menyen til høyre). Da gjelder det å følge med framover. Har aldri oppdaga det før, jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.