Gå til innhold

Julegavesider på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe julegaver på nettet til mine nieser, nevøer og fadderbarn. De er i alderen 1-9 år. Noen som har tips om bra sider??

Fortsetter under...

Skrevet

Kjempebra side!!

10 julegaver er bestilt :-)

De har veldig mye morsomt og fine leker på Sprell:-)

Skrevet

De har veldig mye morsomt og fine leker på Sprell:-)

Ja, det var ei kjempebra side! Hærlig å være ferdig med halvparten av julegavene på en halvtime ;-)

Skrevet

Ja, det var ei kjempebra side! Hærlig å være ferdig med halvparten av julegavene på en halvtime ;-)

Så bra:-) Jeg har faktisk skrevet en julegaveliste allerede.

Hvis du er innom Oslo og er glad i litt gammeldagse leker anbefales også Bestemors lekestue. Mye fint der. http://www.gepetta.no/

Annonse

Skrevet

Kjempebra side!!

10 julegaver er bestilt :-)

Såpass, ja :-)

Skrevet

Så bra:-) Jeg har faktisk skrevet en julegaveliste allerede.

Hvis du er innom Oslo og er glad i litt gammeldagse leker anbefales også Bestemors lekestue. Mye fint der. http://www.gepetta.no/

Oj, dit må jeg dra med ungene neste gang vi er i Oslo! Tiåringen min elsker alt med historisk sus, så dette er midt i blinken for henne :-)

Skrevet

Nå har jeg bestilt 12 gaver ;-)

Du får slenge på et par-tre til meg også, da, jeg (eh... Lillevill) har flere ting jeg kunne tenkt meg derfra...

Skrevet

Du får slenge på et par-tre til meg også, da, jeg (eh... Lillevill) har flere ting jeg kunne tenkt meg derfra...

Duh... har du lyst til å strikke sånne derre votter du veit til Lillesøster? Hun har vokst ifra alle parene du strikka i fjor. I tillegg ønsker hun seg ullsokker av typen alpakka.. ;)

Skrevet

Duh... har du lyst til å strikke sånne derre votter du veit til Lillesøster? Hun har vokst ifra alle parene du strikka i fjor. I tillegg ønsker hun seg ullsokker av typen alpakka.. ;)

Hvis du inviterer meg på noe godt å drikke snart :P

Skrevet

Jeg må sjekke om jeg har mer penger igjen først ;-)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Jeg må sjekke om jeg har mer penger igjen først ;-)

På startsiden.no kommer det før jul en gang linker til julesider (i menyen til høyre).

Skrevet

På startsiden.no kommer det før jul en gang linker til julesider (i menyen til høyre).

Da gjelder det å følge med framover. Har aldri oppdaga det før, jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...