Gjest synsjeg Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Har bare noen tanker angående deltagerne som har gått videre. Jeg synest det blir litt feil å prioritere de som faktisk har vært i bransjen i mange år, og som har vært syngedame, og faktisk kan dette her fra før. Burde det ikke være mer åpent for å sende videre de som er nyoppdaget,og som kan utvikle seg videre til å bli sangstjerne? Jeg sikter egentlig til hun Åsne som er så utrolig dyktig, men hun har jo mange år bak seg på cenen som sanger fra før. Synest ikke dette blir helt riktig.Hun er absolutt den flinkeste,men jeg håper ikke hun vinner Idol uansett, men at de yngre og mer uerfarne får sjansen. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 enig, åste er et veldig bra eksempel.. men kurt var også en slik. han hadde band og hadde klart seg fint uten idol... litt irriterende... 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ho er flink, men jeg ønsker en av de andre til topps. 0 Siter
Gjest uenig i det der Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har aldri hørt om henne før, og synes derfor det er helt greit at slike som henne er med. Det er ikke så lett å virkelig få oppmerksomhet og slå igjennom selv om en er dyktig. Så jeg er helt uenig med deg. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 synes igrunnen det er helt greit. Tror ikke Åsne vinner Idol,hun fenger ikke meg helt iallfall. En del av de andre har mer preg på stemmen. Ikke alltid det at man "kan synge" som vinner. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Litt sent ute, men jeg svarer nå allikevel jeg da. Jeg er helt uenig med deg. Jeg syns ofte Idol i norge ikke har hatt så høyt nivå, og håper at di med skikkelig talent skal slå igjennom, og da er jo dette en ypperlig kjangse. Uansett alder, eller erfaring bak seg. Jeg syns det virker som om det blir ett helt annent nivå i år, som dommerne bestemte helt til 24 siste deltakerne. For mitt vedkommende er det litt for tidlig å si hvem jeg vil skal vinne, og hvem jeg ikke vil:o) Ha en superduper dag 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 enig, åste er et veldig bra eksempel.. men kurt var også en slik. han hadde band og hadde klart seg fint uten idol... litt irriterende... Tviler på at Kurt hadde vært like kjent og tjent like mye om han ikke hadde vært med i idol..Idol = masse PR (for de siste deltakerne).. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Tviler på at Kurt hadde vært like kjent og tjent like mye om han ikke hadde vært med i idol..Idol = masse PR (for de siste deltakerne).. Enig! For ikke å snakke om hvilken betydning det hadde for han at han vant verdensidol!! for den obligatoriske 'idol-vinner-plata' som kom etter norsk seier fikk ikke så voldsom skryt av anmelderne. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Tviler på at Kurt hadde vært like kjent og tjent like mye om han ikke hadde vært med i idol..Idol = masse PR (for de siste deltakerne).. ja, men mener etter å ha vist talentet sitt i idol. at folk vet hvem han er. da tror jeg han kunne kommet langt aleine. etter å blitt vist frem... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 ja, men mener etter å ha vist talentet sitt i idol. at folk vet hvem han er. da tror jeg han kunne kommet langt aleine. etter å blitt vist frem... Hva mener du? Det er jo det jeg sier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.