Jølsen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 På jobben i dag så jeg en dame som hadde noen Crocs sko (fake vel og merke, jeg spurte) og de var veldig fine. Det er faktisk de eneste fine jeg har sett. På grunn av føttene mine som går mye hver dag, har jeg innsett at jeg antagelig trenger et par slike lette plastikksko jeg også. Jeg spurte henne hvor hun hadde kjøpt dem, men det husket hun ikke, men at det var fra en eller annen sportsbutikk i byen (eller ikke ville si det kanskje?) De var veldig nette og pene å se på, var hvite og hadde et beigeaktiv firkantmønstrete motiv på. De var altså ikke stygge som de vanlige plastikkskoene. Åååå, jeg har lyst på disse skoene, og når jeg endelig ser et par slike jeg kunne tenke meg, så får jeg ikke mer info. Litt sur :-) 0 Siter
H@yley Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 G-sport solgte ihvertfall beig- og blåmønstret crocs-lignende sko i sommer. De var veldig fine. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Takk, jeg skal sjekke hos G-Sport. 0 Siter
mai 67 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 G-sport solgte ihvertfall beig- og blåmønstret crocs-lignende sko i sommer. De var veldig fine. Jeg har sølvfargede med "diamanter" på , kjøpt hos eurosko . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.