Gå til innhold

Ett annet vaskemaskin spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemiddelskuffen min er full av noe "mugglignende", det ser jeg når jeg tar ut skuffen. Ser av tråden lenger ned her at denne skuffen burde stå åpen for tørking/lufting etter vask, det har jeg aldri gjort, og der er det gammel såpe på en måte!!! Hvordan blir jeg kvitt dette, det er sikkert hele veien ned...

Kan jeg koke opp vann og helle ned der, eller tåler ikke maskinene det? Det blir masse kokende vann ned der hvor vaskemiddelet renner da, og så kjøre en maskin med 95 grader og eddik i vannet???

Æsj, jeg har bare lyst på ny maskin jeg nå, dette var creepy!!

Skrevet

Ta skuffen helt ut og skrubb. Bruk q-tips/flaskebørste der det er vanskelig å komme til.

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg tar med jevne mellomrom ut skuffen.. skyller og gnikker vekk driten.. så tar jwg det jeg får tak i, i åpningen :)

punky brewster
Skrevet

kan du ikke trekke ut skuffen? det gjør jeg med min, så bruker jeg vaskemiddel og en gammel oppvaskkost.

Skrevet

kan du ikke trekke ut skuffen? det gjør jeg med min, så bruker jeg vaskemiddel og en gammel oppvaskkost.

Jeg tar ut skuffen jo, og den får jeg vasket, men det er liksom gangen inni der jeg ikke kommer til...

Innover der er det helt brunt...

Gjest ChiengMai
Skrevet

jeg tar med jevne mellomrom ut skuffen.. skyller og gnikker vekk driten.. så tar jwg det jeg får tak i, i åpningen :)

Kan ikke du få i deg litt kanel og komme deg på føden? :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Kan ikke du få i deg litt kanel og komme deg på føden? :-)

hehe, det er gjort, spiste kanel med rømmegrøt (!!) i dag rundt 2 tiden. men.....

nå begynner nesten dere DOLÈRE å bli mer utålmodig enn meg:o)

kjenner det trykker godt nedover, men det skjer vel ikke noe i kveld heller:(

Gjest ChiengMai
Skrevet

hehe, det er gjort, spiste kanel med rømmegrøt (!!) i dag rundt 2 tiden. men.....

nå begynner nesten dere DOLÈRE å bli mer utålmodig enn meg:o)

kjenner det trykker godt nedover, men det skjer vel ikke noe i kveld heller:(

''spiste kanel med rømmegrøt (!!) ''

Så lenge du spiste kanel med rømmegrøt og ikke rømmegrøt med kanel, så føler jeg meg ganske sikker på at det skjer noe snart. :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

''spiste kanel med rømmegrøt (!!) ''

Så lenge du spiste kanel med rømmegrøt og ikke rømmegrøt med kanel, så føler jeg meg ganske sikker på at det skjer noe snart. :-)

har mer rømmegrøt :) kanskje jeg skal spise litt til kvelds :)

har du god erfaring med kanel? høres jo ut som om det har bra virkning på folk. men jeg er nybegynner så har ikke peil... men ta og svar meg innpå meld så vi ikke roter til tråden her med masse mas om meg...:)

Skrevet

Jeg tar ut skuffen jo, og den får jeg vasket, men det er liksom gangen inni der jeg ikke kommer til...

Innover der er det helt brunt...

Har du prøvd med en flaskebørste?

Skrevet

min er også full av ubestemmelig gugg.... Burde kanskje vaske den????!

Gjest ChiengMai
Skrevet

har mer rømmegrøt :) kanskje jeg skal spise litt til kvelds :)

har du god erfaring med kanel? høres jo ut som om det har bra virkning på folk. men jeg er nybegynner så har ikke peil... men ta og svar meg innpå meld så vi ikke roter til tråden her med masse mas om meg...:)

Jeg har aldri født barn, men jeg leste for ikke lenge sida at kanel skulle være bra for å fremskynde fødselen. Det hjalp ikke på en venninne av meg, da, så det er nok ikke bombesikkert. Men det skader jo ikke å prøve, hehe.

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg har aldri født barn, men jeg leste for ikke lenge sida at kanel skulle være bra for å fremskynde fødselen. Det hjalp ikke på en venninne av meg, da, så det er nok ikke bombesikkert. Men det skader jo ikke å prøve, hehe.

funket ikke på meg :( burde forstå det, hun vil jo bare ikke ut....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...