Gå til innhold

Ømme,vonde bryst(ikke gravid)

Anbefalte innlegg

Gjest vondt ja
Skrevet

I 1 uke har jeg hatt ømme bryst og det er 14 dager til mens.Bruker å ha ømme bryst ei uke før mens men aldri 3 uker før.Hva kan det være?

Gjest neppe grunn til bekymring iallefall
Skrevet

Har også hatt slik du beskriver. For det meste er det uka før mensen, men det har hendt at det har vart lengere. Det er sikkert hormonene som kjører sitt løp skal du se.

Gjest premenstruell dysfori
Skrevet

Siden dette er første gang du har det slik, ville jeg hørt med en lege. Sikkert ikke noe i veien, men kan være greit å få det sjekket.

Jeg har det ofte slik, gjerne i fra slutten av mestruasjon til neste mens. Men så er også min kroppslige pms så uttalt at den kvalifiserer til å kalles

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...