Gå til innhold

Vann med sitron

Anbefalte innlegg

Gjest søtmons
Skrevet

Jeg prøver å være flink til å drikke vann, men det går dårlig - rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe godt. Men så oppdaget jeg at hvis jeg putter i sitronskiver eller lime blir smaken myyye bedre og det blir til at jeg drikker masse hver dag. Det er vel fortsatt like sunt og bra selv om det er sitronvann? Eller kan det være dumt på noe vis?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du drikker mye av det kan det kanskje slite på tennene? Men godt er det!

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg synes vanlig vann er bedre.. men det er meg. sitron vann er ikke usundt,tvert imot. det brukes mye til slanking.:) men kanskje ikke så bra for tennene over lang tid. spis masse tyggis da :) så får det fart på fordøylsen :) det er jo greit :)

Skrevet

Sitron er bra:-) Det er vel også så små mengder at det ikke er farlig for tennene vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...